Rondje lengte en gewicht bij 2 jr 3 mnd???

Wij moeten komende dinsdag pas naar het cb, maar ben weer erg benieuwd hoe mijn zoon in de curve zit vergeleken met jullie kindjes. Ik denk zelf dat hij een lichtgewichtje is (denk nog geen 12,5 kg). Na dinsdag zal ik jullie op de hoogte brengen.

Gr Liesje

Elsa was eind januari in het ziekenhuis 94cm en 15,4 kilo. 4 maart moet ze naar het concultatiebureau, dus dan wordt ze alweer gemeten en gewogen. Maar 1 ding is zeker, het is een zwaargewichtje.

Anne moet nog 27 maanden worden, maar ik ze is nu ongeveer 86 cm en 12 kilo. Het volgende bezoek aan het cb is pas weer als ze 2,5 is, dus dat duurt nog wel even.

Iris is toevallig pas geweest en was toen ook 2 jaar en 3 maanden! Lengte was 95 cm en gewicht 14 kilo.
Ze is zwaarder geweest maar ze heeft flinke bronchitis gehad en is afgevallen. Nu is ze een lange slanke dame.

Hoi hoi,

Ben bang dat ik met een zwaargewichtje te maken heb: Stijn is 2 jaar en bijna 3 maanden. Op onze eigen weegschaal weegt hij: 17,8 kilo. Op 13 november was hij 93 cm ( toen naar het cb geweest)

Ook qua lengte zit hij echt helemaal bovenin de curve. Gewicht was toen iets waar we ons geen zorgen over hoefden te maken. En trouwens hij krijgt echt niet te veel binnen: 's ochtends 1 broodje met een bekertje melk, tussendoor fruit met  limonade of fristi of thee, lunch 1 a 2 boterhammen met bekertje melk. 's middags soms een koekje, niet eens elke dag en natuurlijk wat drinken zelfde als 's ochtends tussendoor, 's avonds meestal gewoon aardappels vlees en groenten, maar daar eet hij altijd maar weinig van, met een bekertje melk  afsluitend nog een toetje.

Het is een heerlijk kind dus wat wil je nog meer. af en toe een beetje zwaar om te tillen, maar goed dan heb ik zelf mijn work out ook weer gehad :)

Carina

Wij zijn 14 dagen geleden naar het cb geweest, met ruim 25 maanden.
Naomi was toen 86 cm en 11,5 kg.
Ze heeft altijd al onder het gemiddelde gezeten, maar ze groeit keurig in de lijn mee.

Wilmi

hey leuk onderwerp
tim is wel klein maar fijn
bijna 26 maanden en
is nu 85 cm en 10.7 killo hij zit onderin de curven maar groeit goed met zijn lijn
 mee en eet heel goed

gr stephanie

Terug
Bovenaan