Rondje lengte en gewicht bij 2 jr 3 mnd???

Wij hebben nog geen oproep gehad voor het bezoekje aan het CB (Lara is nu 2 jaar en 2 1/2 mnd). Ik zal haar e.d.d eens op onze eigen weegschaal zetten. En tegen de meetlat in haar kamertje. Jullie horen de uitslag!

Jules moet pas in maart naar het CB. Maar op de weegschaal bij oma is hij 13 kilo en hij is 93cm. Hij groeit de laatste tijd wel erg snel. Ineens kan hij bijna al zn kleren niet meer aan. Hij heeft een jaar lang in maat 86 gelopen!!
Gr Antoi

Mijn zoontje Mika is net 18 maandjes oud geworden en word in augustus 2 jaar.
Hij weegt 15,8 kilo bij 93,7 cm lang.

Hij ligt kwa gewicht gelijk aan een gemiddeld kindje van ruim 3 jaar en met zijn lengte met een kindje van 2j en 4 maanden.
Hij is ook iets te zwaar,vandaar dat ik in mei weer terug moet komen.

Vaak denken de mensen dat mijn kindje al ruim 2 is,vandaar dat ik ook reageer op dit topic,omdat ik dan steeds moet zeggen tegen de mensen dat hij echt maar 1,5 jaar oud is.
Ik vind het niet erg dat hij zo groot is voor zijn leeftijd maar hij word wel steeds erg overschat,ze begrijpen dan niet dat hij een hoop dingen nog neit kan of begrijpt omdat hij nog zo jong is.

groetjes Bianca

Nou, wij zijn dus geweest. Wat blijkt, onze weegschaal weegt ruim een kilo te licht. Hij was 89 cm en woog 13,8 kg. Netjes gemiddeld dus. Wat moest ik achteraf lachen zeg. En ik maar denken dat hij bijna niet was aangekomen.

Liesje

hoi hoi

linsey was met 2 jaar 86 cm en 12.5 kilo.
thuis weegt ze nu 13.5 kilo en is ze 90cm ze is nu 2jr en 3.5maand
voor zover ik weet hoeft ze de volgende keer pas met 3 jaar na het cb

gr. danielle

Hoi iedereen,

Ik weet niet wat Bas nu weegt en hoe groot hij is, maar met 2 jaar was hij 87 cm en woog hij 11,3 kilo.
Dus gewoon gewoon volgens mij.

Leuk om het verschil te lezen!

Groetjes Lia

Ik heb Lara even zelf gewogen en gemeten, dus het is niet supersecuur, maar ik kwam op 10 kilo bij 89 cm. 't Is geen dikkertje! Maar ze is gezond, dus ik vind het prima. Begin april moeten we weer naar het CB.

Terug
Bovenaan