rondje lengte en gewicht

Kyara was bij 5.5maanden
62.5 cm en 7095gr

Groetjes,
Nymue

quote: jannetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-09-2007 14:10:52'));

hoe weten jullie dit soort dingen toch altijd zo goed? ik heb werkelijk geen idee wat ie weegt en hoe lang hij is. 5 minuten na het wegen en meten ben ik het al weer kwijt!

hij weegt 'redelijk zwaar' en is 'nog niet zo groot', verder dan dat kom ik eigenlijk niet.

Nou jannetje,...

Ik ben gewoon ontzettend autistisch op het gebied van cijfertjes... ik onthoud soms dingen die ik helemaal niet eens wil onthouden ;)
En soms is het dan gewoon ontzettend makkelijk, in dit geval dus.
Verder moet ik wel eerlijk bekennen dat ik blij ben dat mijn "zeef"- periode van zwangerschap en bevalling(sverlof) eindelijk voorbij aan het gaan is, want dat heeft echt niet meegeholpen in de tijd...

Ach ja gelukkig hebben we het groene boekje nog altijd he!

Groetjes,
Nymue

Fenna was vorige week 8315 gram en 69 cm. lang.
Ze is nu 7 maanden.

Inez was met 6,5 maand 9200kg en 72 cm. Volgende week moeten we weer, dan is ze 7.5 maand

timothy is 8 maanden
68 cm
en 8100 gr
ben toevalig net geweest anders wist ik het ook niet meer haha

gr stephanie

toen hij 4 1/2 maand was +- 3 weekjes terug.

Hij was toen 69cm en 7370 gram

(ik kijk altijd als ik dit soort topics zie, in mijn groei boek, (naja Goewan-Mats zijn groei boek)

Mijn zoontje,Damian was bij de laatste controle 5 maanden en hij woog 8010gram en is 67cm lang,een hele knul dus alweer!

groetjes Caro

Ik kwam er gister achter dat hij zijn eerste tandje al heeft en vanmorgen zag ik er nog 1!

Terug
Bovenaan