rondje lengte en gewicht

hoi
Onze dochter is nu bijna 17 maanden en is ook erg klein van stuk. De laatste keer bij de kinderarts (ze was toen ruim 14 maanden) was ze 74 cm en 8,5 kg.
Hoelang en zwaar ze nu is, weet ik niet precies, maar ze past maat 74 nog steeds :)

We waren bij de kinderarts omdat zowel de huisarts als het consultatiebureau vonden dat ze wel erg klein was/bleef....(-1 curve) Maar 't zal wel in de genen zitten, want haar vader was ook een late rijper en haar broer zit op de -2 curve.....
 
de oudste is nu 22 maanden en ong. 84 cm en 12 kilo.

de jongste is nu 8 maanden en 72 cm en ruim 8 kilo....

Geen uitschieters naar omlaag of beneden dus. Lekker gemiddeld hahahaha.....
 
Hoi hoi,

Onze zoon is 16 maanden en weeg 10 kg precies en is 82 cm lang. Op het moment is het een ramp om broeken te vinden voor hem. Voor boven heeft hij maatje 74 nodig maar qua lengte 80 soms zelf 86. Heeft er iemand tips waar ik goed kan slagen???

Groetjes,

Miriam
 
Loïs:

18 maand
13 kg
86 cm

Een lekkere flinke meid dus! Ze eet alles wat los en vast zit! Ze laat nooit wat staan! Ze groeit als kool, terwijl ze weinig tussendoor krijgt!
 
Hoi Miriam:
antwoord op jou vraag van broeken:
Zoek een broek die je aan de binnenkant met elastiek kan strakker maken. O.a. hema, h&M, eager beaver.

Mijn jongens zijn ook vrij slank. En de oudste helemaal nu die geen luier meer aan heeft!

Succes
Gr Els
Mama van Quentin (210907): 13,8 kg en 94,5 cm
en Colin (290909): 7,9 kg en 71,5 cm groot
 
Ach ieder kind ontwikkelt zich op zijn eigen manier. Zo lang hij/zij maar gezond is en goed eet en drinkt is er niets aan de hand. Ieder kind is uniek vind ik.

Mijn zoontje is net 1 jaar geworden en is 80cm en 9,8 kg.

Even een vraagje tussendoor:

Zouden jullie 1x willen klikken/stemmen op foto nr. 64 (Vigo)? Je hoeft geen emailadres of zo in te vullen, alleen 1x klikken (10 sec. werk).
http://foto.praatjesmakers.com/stemmen.html

Dank je wel!
 
Terug
Bovenaan