A Anoniem Guest jul 8, 2007 #18 Dit zijn mijn 2 ventjes. Foto is vanmiddag genomen. Dean is inmiddels 9 mnd en een paar dagen. Groetjes, Nelly.
Dit zijn mijn 2 ventjes. Foto is vanmiddag genomen. Dean is inmiddels 9 mnd en een paar dagen. Groetjes, Nelly.
A Anoniem Guest jul 8, 2007 #19 Jeetje Nelly, vanmiddag foto genomen? En dan zo dik aangekleed? Hier was het echt prachtig! Korte-broeken-weer!!
Jeetje Nelly, vanmiddag foto genomen? En dan zo dik aangekleed? Hier was het echt prachtig! Korte-broeken-weer!!
A Anoniem Guest jul 8, 2007 #20 ja hoor hier ook lekker in de korte broek (zie topic van Fabio, deze foto's zijn ook vanmiddag genomen) Cissy
ja hoor hier ook lekker in de korte broek (zie topic van Fabio, deze foto's zijn ook vanmiddag genomen) Cissy
A Anoniem Guest jul 9, 2007 #22 Hier zijn mijn 2 stoere mannen!! Aaron was het alleen een beetje zat we waren net bij de kinderboerderij geweest en hij wou naar huis om te eten hahaha!!! Groetjes brigit mv Aaron
Hier zijn mijn 2 stoere mannen!! Aaron was het alleen een beetje zat we waren net bij de kinderboerderij geweest en hij wou naar huis om te eten hahaha!!! Groetjes brigit mv Aaron
A Anoniem Guest jul 9, 2007 #23 Marloes: het was hier (Zeeland) gewoon koud-achtig, vandaar de jas. Zaterdag was het wel korte-broeken-weer. groetjes, Nelly.
Marloes: het was hier (Zeeland) gewoon koud-achtig, vandaar de jas. Zaterdag was het wel korte-broeken-weer. groetjes, Nelly.