rondje stellingen doen..............

Voor het oog: String! (maar het zit zo naadje hahahaha)

Paar miljoen winnen of een schat van een partner??

(doe mij maar een paar miljoen haha, ik neem wel genoegen met af en toe een schat hahaha)

gewoon spinazie, nou ja gewoon. Ik heb het toevallig vanavond gegeten. uitje gesneden, knoflook, spinazie geroerbakt, scheutje ketjap erdoor en wat gebakken sesamzaad. ERg lekker.

Bert of ERnie

Uiteten....lekker met vriendinnen of met je eigen mannetje.. of wie dan ook...smullen en heerlijk bijkletsen en lachen.Helemaal leuk!

voor je kind....zomerschoenen met dichte neus of een open neus (blote tenen dus)

haha, ik twijfel nog vandaar...

Uh, combi: Schoenen met dichte neus (eventueel open bovenkant) en voor als het heeeeel warm is sandalen. Heb pas hele leuke gekocht waarmee hij zo het water in en uit kan.
Liefs Nelleke

Bruinbakken of de schaduw opzoeken?

Ik doe nog een keertje mee hoor.

Bruinbakken, zeker nu ik de rust weer eens kan vinden om ook heerlijk te gaan liggen. Ik ga in juli 10 dagen heerlijk alleen naar Spanje en wat ga ik daar doen.....juist.....helemaal niks en gewoon heerlijk bruin bakken, hahaha.

Omelet ham/kaas of broodje tonijnsalade met stukjes appel??

Waar gaat dit over hè. Tja, net in een topic nog over Sonja gelezen en spontaan komen de lekkere dingen dan weer aan mijn brein voorbij!!

Terug
Bovenaan