Rood bloedverlies

Ik heb om 15.00 uur een afspraak met ewn arts. Krijg resultaten terug van een test die ik eerder had gedaan en zeg dan ook gelijk even over de bloedingen. Dinsdag heb ik een echo staan dus hopelijk is er dan goed nieuws! 

Spannend spannend.... Ik zit in het zelfde schuitje. 1 dag een hoop rood bloed verlies gehad en nu nog oud bruin bloed...
Het bloeden maakt je zo onzeker!!
Ik heb gisteren bloed laten afnemen en maandag nogmaals om te kijken of er een stijging in mijn bloed zit. 
Kan op dit moment maar moeilijk genieten..

Spannend spannend.... Ik zit in het zelfde schuitje. 1 dag een hoop rood bloed verlies gehad en nu nog oud bruin bloed...
Het bloeden maakt je zo onzeker!!
Ik heb gisteren bloed laten afnemen en maandag nogmaals om te kijken of er een stijging in mijn bloed zit. 
Kan op dit moment maar moeilijk genieten..

Ja het geeft inderdaad vreselijk veel onzekerheid. Ik heb een echo gehad gisteren en was alleen een vruchtzakje te zien. De vk zei: ik ga niet gelijk zeggen dat dit een miskraam  wordt maar je weer wat dit betekend. Oftewel ga er maar van uit. ??hoop beter nieuws voor jou 

Aii! Wat shit... nog steeds eigenlijk een onzeker en onduidelijk antwoord..
Moet je nu wachten op een miskraam of heb je binnenkort weer een echo?

Aii! Wat shit... nog steeds eigenlijk een onzeker en onduidelijk antwoord..
Moet je nu wachten op een miskraam of heb je binnenkort weer een echo?

[quote quote=10195206]Ja het geeft inderdaad vreselijk veel onzekerheid. Ik heb een echo gehad gisteren en was alleen een vruchtzakje te zien. De vk zei: ik ga niet gelijk zeggen dat dit een miskraam wordt maar je weer wat dit betekend. Oftewel ga er maar van uit. hoop beter nieuws voor jou[/quote]
Wat naar!! Sterkte!

Terug
Bovenaan