rood rood rood is de kleur van.....

A

Anoniem

Guest
mijn ongi....
Ik ben er weer hoor lieve meiden...
maar ik ben nog niet de vrolijkste....
Gister was er al een drupje meer...en vandaag is alles er.....
Ik wordt hier zo moe van!
Ik hoopte zo dat ik niet alle onderzoeken hoefde te beginnen!
Maar dus wel.....ronde 19 alweer begonnen...
En ja mijn duim...zit in een mitella...om de pijn te verminderen...
En het is onhandig hoor om naar het toilet te moeten en je riem en broek open te doen met een hand!
Zondag mag ik het drukverband eraf halen en kijken oe het ermee gaat...maar het topje zal ik verliezen...die gaat gewoon dood...maar daarna moet het met de tijd wel weer zeg maar netjes aangroeien en mijn duim weer netjes afronden...
Alles bij elkaar is gewoon even flink klote nu.
Ik ben toevallig wel vrij vandaag dus misschien da ik toch maar het vruchtbaarheidstraject instap en dus vandaag bloed ga laen prikken...
Denk er nog even over na....

Nou jullie hartstikke bedankt voor de bezorgdheid en de lieve berichtjes.
Ik ha nu even de tijd nemen om jullie nieuws te bekijken, ik weet nu even nog niets..behalve dat ik volgens mij zag dat moi wannababy zwanger is...dus maar even snel mezelf updaten nu...

Dag lieve meiden!

Allerdikste knuffel die ik maar kan bedenken van Linnie

Hoi Meid,

Wat een gedoe zeg en wat een pech, ik had zo'n goed hoop voor je en ik heb mijn duimtopper ervanaf geduimd haha. Sorry maak er maar even een geintje over, misschien dat het je opfleurt.
 dike knuffie van mij voor jou, en meid ook jij zal zwanger raken al moet ik met alle vingers gaan duimen. En met je duim komt wel goed hoor meis.

Ik denk aan je en ben er voor je. Heel veel succes, mocht je bloed gaan laten prikken vandaag. Zou wel doen hoor.
En misschien moet je net als Cenn gedaan heeft je helemaal afluisten van alles forums die er zijn en alles en iedereen en even lekker jullie dingetje doen samen, op stap gaan, filpmje, lekker uiteten en misschien eens even niet meer denken aan zwanger worden.
Cenn is ook gelukt meid, het is maar een tip en ik weet dat moeilijk is zeker nu je ook in die mmm zit. Probeer het gewoon eens een maandje of twee ofzo !!!!

Succes lieverd.

Liefs van mij.

Hee lieve Shirley!

Ik moet gewoon bijna huilen van jou...je bent zo lief en je denkt echt zo vaak aan me en duimt al zoveel voor me...Misschien heb je wel gelijk en moet ik even proberen   niet meer te forummen....maar dan mis ik iedereen hier ook...en hoe het met ze gaat...
Pfffff nou ik hou je op de hoogte hoor...jou kan ik gewoon emailen...
Hoe is het met jou zwangere buikje? Ik ga je mailen binnenkort...reageer maar niet hier... Ik spreek je snel...

Dikke kus voor jou en je kindjes!!
Liefs Linnepinnie

Hoi Linnie,

Jeetje balen zeg! Ronde 19 al weer!! Ik kan me voorstellen dat je zo ontzettend baalt! En dan reageer je toch zo enthousiast op de anderen die dan wel zwanger zijn!! Knap van je hoor! (en lief!).

Ik weet niet of het je een klein beetje helpt maar ik heb voordat ik zwanger werd van mijn zoontje (in ronde 25!) ook allerlei onderzoeken gehad in het ziekenhuis (en mijn mannetje ook). Nadat ik uiteindelijk een HSG onderzoek kreeg moesten we een half jaar wachten totdat we IUI zouden krijgen en juist door dat HSG onderzoek (baarmoederfoto met vloeistof!), werd ik een paar maandjes later zwanger.....

Het is nooit leuk om allerlei tests te moeten doen maar dan krijg je wel meer zekerheid en ik kan me voorstellen dat deze onzekerheid nu je zoveel pijn doet!!
Je kan normaal al na een jaar naar de gyneacoloog (als je daar al niet loopt...)

Enne, ik heb ook wel eens gedacht: ik moet stoppen met het forummen maar het is zo verslavend!! En oh zo moeilijk om niet even te kijken....... Maar juist toen wij (mijn man en ik) tegen elkaar zeiden: en nu even geen zwanger worden perikelen... toen werd ik zwanger!!! (stress???).

Al met al wens ik jou heel veel succes en laat het ons weten hè? Als je wat meer weet vanuit de onderzoeken!

Heel veel liefs en beterschap met je hand!

Rosanne

Hoi lieve Rosanne

Bedankt voor je lieve bericht.
Maar wat doen ze dan met een hsg onderzoek...daar kan je toch niet zwanger van worden...dat is toch alleen een onderzoek...of gebeurt er dan iets waardoor het wel kan.
In ieder geval doet het me wel goed om te lezen dat jij na ronde 25 wel nog zwanger bent geraakt...soms zie ik het echt even niet meer gebeuren namelijk...
Nou lieverd..in ieder geval nogmaals bedankt en ik duim ook heel hard voor jou dat het snel goed mag gaan bij je.

Liefs Linnepinnie

Hoi Linnepinnie,

He bah... wat vervelend zeg dat je ongesteld bent geworden. Als ik het iemand gun om zwanger te worden dan ben jij het echt wel.... Tuurlijk ook alle andere maar je bent al zoooo lang bezig. Natuurlijk is er nog hoop en misschien geeft het je wel wat meer rust om juist wel aan die onderzoeken te beginnen. Op zich heb je niets te verliezen toch?

Ik hoop dat het goed gaat met het topje van je vinger... alsof je dat er nu bij kunt hebben. Het lijkt dan wel alsof alles tegelijk komt. Het kliinkt raar ... maar soms is dat juist het moment van onverwachte dingen! Jouw tijd komt echt! Niet de hoop opgeven... vertrouwen hebben in je lichaam!

Kop op hoor!

Heitje

Bij een HSG onderzoek spuiten ze een contrastvloeistof in je baarmoeder helemaal tot aan het einde van je eileiders en daarmee spuiten ze vaak de boel wat meer open en wordt er tegelijkertijd een foto gemaakt. Het doet best wel een beetje zeer (maar na een bevalling spreek ik niet zo vaak meer over iets wat echt zeer doet ). En mijn gyneacoloog vertelde ook dat heel vaak gebeurt dat vrouwen na zo'n onderzoek dan toch zwanger worden op korte termijn. Dit was bij mij dus ook zo (twee maanden later) en dat gold ook voor mijn vriendin die ook zo'n onderzoek kreeg. Met name daarom zeggen ze ook vaak dat je na zo'n onderzoek een half jaar moet wachten voordat ze verder gaan met de medische molen.

En ik ging er echt niet van uit hoor. Ik heb nog flink carnaval gevierd  en gewintersport (apres ski) terwijl ik dus achteraf net zwanger bleek...

Wacht niet te lang. Waarom zou jij niet net zo geholpen kunnen worden na zo'n lange tijd proberen als al die andere vrouwen. Daar is de wetenschap toch voor?

Succes meis! Heb vertrouwen!

Liefs,
Rosanne

Heh,

Wat vervelend. Volgens mij is het de nachtmerrie van elke vrouw die zwanger probeert te worden. (in ieder geval de mijne) Iedere keer weer teleurgesteld zijn als je ongesteld wordt.
Een collega van mij zat in de molen en vertelde: Als ik het van te voren geweten had, had ik misschien gekozen voor geen kinderen, dan was het mijn eigen keus geweest. Gelukkig heeft ze na de eerste keer icsi (schrijf ik het goed?) een mooi meisje gekregen ......
Als ik jouw was zou ik ook niet te lang wachten met de onderzoeken, je bent al zo'n tijd bezig... In ieder geval veel sterkte gewenst met alles!
Hopelijk mag er voor jou  gauw ook zo'n klein hummeltje in je buik groeien.
Ik leef met je mee!
groetjes,
Truus

Terug
Bovenaan