A
Anoniem
Guest
mijn ongi....
Ik ben er weer hoor lieve meiden...
maar ik ben nog niet de vrolijkste....
Gister was er al een drupje meer...en vandaag is alles er.....
Ik wordt hier zo moe van!
Ik hoopte zo dat ik niet alle onderzoeken hoefde te beginnen!
Maar dus wel.....ronde 19 alweer begonnen...
En ja mijn duim...zit in een mitella...om de pijn te verminderen...
En het is onhandig hoor om naar het toilet te moeten en je riem en broek open te doen met een hand!
Zondag mag ik het drukverband eraf halen en kijken oe het ermee gaat...maar het topje zal ik verliezen...die gaat gewoon dood...maar daarna moet het met de tijd wel weer zeg maar netjes aangroeien en mijn duim weer netjes afronden...
Alles bij elkaar is gewoon even flink klote nu.
Ik ben toevallig wel vrij vandaag dus misschien da ik toch maar het vruchtbaarheidstraject instap en dus vandaag bloed ga laen prikken...
Denk er nog even over na....
Nou jullie hartstikke bedankt voor de bezorgdheid en de lieve berichtjes.
Ik ha nu even de tijd nemen om jullie nieuws te bekijken, ik weet nu even nog niets..behalve dat ik volgens mij zag dat moi wannababy zwanger is...dus maar even snel mezelf updaten nu...
Dag lieve meiden!
Allerdikste knuffel die ik maar kan bedenken van Linnie
Ik ben er weer hoor lieve meiden...
maar ik ben nog niet de vrolijkste....
Gister was er al een drupje meer...en vandaag is alles er.....
Ik wordt hier zo moe van!
Ik hoopte zo dat ik niet alle onderzoeken hoefde te beginnen!
Maar dus wel.....ronde 19 alweer begonnen...
En ja mijn duim...zit in een mitella...om de pijn te verminderen...
En het is onhandig hoor om naar het toilet te moeten en je riem en broek open te doen met een hand!
Zondag mag ik het drukverband eraf halen en kijken oe het ermee gaat...maar het topje zal ik verliezen...die gaat gewoon dood...maar daarna moet het met de tijd wel weer zeg maar netjes aangroeien en mijn duim weer netjes afronden...
Alles bij elkaar is gewoon even flink klote nu.
Ik ben toevallig wel vrij vandaag dus misschien da ik toch maar het vruchtbaarheidstraject instap en dus vandaag bloed ga laen prikken...
Denk er nog even over na....
Nou jullie hartstikke bedankt voor de bezorgdheid en de lieve berichtjes.
Ik ha nu even de tijd nemen om jullie nieuws te bekijken, ik weet nu even nog niets..behalve dat ik volgens mij zag dat moi wannababy zwanger is...dus maar even snel mezelf updaten nu...
Dag lieve meiden!
Allerdikste knuffel die ik maar kan bedenken van Linnie