rood rood rood is de kleur van.....

liefste linniepinnie
sorry dat ik zo laat reageer, maar ben net pas wakker, erg he, een beetje beroerd thuisgebleven.
wat rot van die ontzettende klote duivels, ik weet niet goed wat ik moet zeggen, behalve dat we er voor je zijn als je ons nodig hebt, met mij gaat het wel iets beter al qua gevoel.
maar jij zit ook nog eens met je duim
ik wens je heel veel sterkte, en hoop dat het allemaal toch weer goedkomt, want ook voor jou is er een zieltje dat een lieve mama wil, en dat ga jij zijn!
ze zeggen wel eens, hoe langer je er op moet wachten, hoe blijer je er van wordt, maar dat gaat hier ook wel een beetje op, maar ze mogen nu wel eens opschieten he
je moet zelf de beslissing maken het forum wel of niet op te gaan, ik kon het niet laten.
ik wens je alle goeds toe en heel veel sterkte meis
een mega dikke knuffel voor jou

Hallo Linniepinnie,

Ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen en gehoopt dat je nu wel zwanger zou zijn. Ik lees het net pas dat je weer ongi geworden bent. kl####ten!!!!

Ik ben wel blij voor je dat er nu medisch gekeken gaat worden wat ze voor je kunnen beteken. Maarja het blijft een MMM (medisch male molen).

Ik hoop dat ze snel iets hebben wat je kan helpen. En zolang blijf je gewoon met de meiden van het forum kletsen baat het niet dan schaad het niet.
En als het dan zover is ben jij de trotste van ons allemaal.

Veel liefs Nathalie

Hoi Linnepinnie.
Wat verschrikkelijk kl#ten zeg!!!!!!!
Ik dacht vandaag in de auto nog aan je,ik was super benieuwd!!
Wat balen zeg toen ik het kopje van je berichtje zag.
Ik wil je heel veel sterkte wensen meid!
Ook met de onderzoeken,het lijkt me niet makkelijk maar het is voor iets heel moois!
Ik hoop echt dat het heel snel allemaal goed komt,ik moet denk ik nog iets harder duimen!!
Meid kop op (al valt dat niet altijd mee) hou je vast aan dat je weet dat met jullie alles goed is!!!
Ik ga weer kei hard duimen!!!!!!!!!
Veel liefs Mikkie

Hey meis...

Pfff wat naar voor je...klinkt afgezaagd nadat iedereen t al heeft gezegd, maar ook ik heb de afgelopen 2 dagen aan je gedacht..gister liet je ons in spanning (en groot gelijk hoor!) en vandaag je nare nieuws...Vreselijk zeg!!

Kop op he!! Ook afgezaagd, maar zeker gemeend en de waarheid: Ook voor jou komt dat moment!!!! Blijf daar aan denken..waar je t voor doet!

Dikke knuf en take care!!!  

Hoi,

ook al ben ik nog niet zo lang actief op dit forum, ik heb begrepen dat jij al een tijd bezig bent om zwanger te raken en dan nu dus weer ongesteld. Echt *&%$# heel veel sterkte en hopelijk is dit de laatste keer dat je ongesteld bent de komende 10 maanden ;)

Lieve meid,

SHIT SHIT EN NOG EENS SHIT!!!!
Wat onzettend rot voor jullie zeg!!!
Had zo geduimd voor jullie die kl###tte duivels hadden niet moeten komen!!!!
Had het jullie zo gegund!!!
Nu weer al die onderzoeken bah echt niet leuk natuurlijk!!!
Hoop echt dat er iets goeds uitkomt en dat je gewoon zwanger bent de volgende ronde!!!
Verders heel veel sterkte en ik denk en duim voor jullie heeel hard!!!

Lieve knuffel Sandy

Kriebels, wat balen zeg!

Zo wordt je geduld wel heel erg op de proef gesteld. Sterkte!

groetjes vis78

Terug
Bovenaan