rookworst ja of nee???

heyhey,
Daar was ik weer met weer een vraag.
Ik heb net overheerlijk zitten eten van die unoxworsten met broodjes, heerlijk was het, maar zat net ( weet niet meer welke site) te lezen, en daar stond dat je beter geen rookworst kan eten.
Weten jullie hier meer van?

owja, de vrouwen die ook 6 weekjes zwanger zijn, vinden jullie het ook zo onwerkelijk??
Afgezien dat ik wat dikker begin te worden en wat kwaaltjes heb, ben ik in staat om nog een test te doen, terwijl ik er al 5 heb gedaan en allemaal positief.
Durf er pas van overtuigd te zijn, als ik na 3 maanden de echo heb gezien.
Veel succes met jullie zwangerschap.
Liefs nance

zou ook niet weten waarom dat niet mag. soms is het beter om niet allemaal sites af te gaan. ga gewoon af op het advies van de vk, en anders www.voedingscentrum.nl

hoi nance,

Ik heb er ook nog nooit van gehoord hoor, dat je geen rookworst zou mogen...

Ik ben trouwens nu 5 weken en 3 dagen  en  weet sinds een weekje dat ik zwanger ben. Vindt het nog steeds zou onwerkelijk en ben idd ook in staat om nog een test te doen, maar het is toch echt zo! Leef al een week op een grote roze wolk! Maar pieker ook wel over hoe we alles moeten doen,  maar dat is een zorg voor later.

Nou heel veel succes met je zwangershap  

Hoi Nance,

Volhgens mij mag je gewoon rookworst eten hoor, ik denk dat het ermee te maken heeft als je een te hoge bloeddruk hebt dat het dan niet meer mag.......

Groetjes, Angel

Rookworst wordt afgeraden ivm hoge bloeddruk. Net als te veel zout. Als je verder geen problemen met je bloeddruk hebt kan je dus best rookworst eten hoor. Ik moet zeggen dat ik af en toe gewoon lekker langs de Hema ga voor zo'n heerlijke halve warme!

groetjes Pauline

iedereen!
bBedankt voor jullie reacties, maar heb nog een kertje die site op gezocht en heb mn antwoord, staat op dat je het   NIET TE VEEL moet eten, i.v.m. dat het nogal zoutig is, en dat is niet goed voor je bloeddruk, als je zwanger bent....dus dames: MAG WEL ROOKWORST ETEN, MAAR MET MATE.
groetjes nance

Terug
Bovenaan