rookworst ja of nee???

Was laatst in de stad en kreeg zo'n enorme zin in een halve warme dat ik bijna gerend heb naar de HEMA en er 1 gehaald heb!!!!! Voordat ik bij de uitgang was had ik 'm al opgeschrokt hahahhaha!!
Had er zelfs een blaar van in mijn mond gekregen, maar dat had ik er graag voor over hahaha!!!
Moet nu helaas wel heel erg oppassen i.v.m. m'n hoge bloeddruk (inderdaad... zout)...

Geen Rookworst???

Ook ik nog niets over gelezen/gehoord! K kan me wel voorstellen dat het wat zoutig is dus dat je op moet passen maar dat is met alles zo toch?
Klinkt trouwens wel lekker zeg zo'n rookworst! T is dat ik zo misselijk ben de hele dag dat wanneer er iets voor me staat ik er genoeg van heb dus da's niet zo fijn.
Overal waar je TE veel van neemt is niet goed dus joh,   lekker blijven doen hoor meid!
Groet Loraine

Rookworst is varkensvlees en daar zit veel vitamine A in. Dit is niet zog oed voor het ongeboren kind, voornamelijk in het begin van de zwangerschap. ach, met mate valt het allemaal wel mee.  Ik ben sinds de zwangerschap ook helemaal in de Hema worst!!! Jummie!!

Hoezo zit in varkensvlees veel vitamine A?

In leverworst zit veel vitamine A, maar dat wil niet zeggen dat er ook veel vitamine A in rookworst zit omdat beide gemaakt zijn van varkens.

Ik moet er overigens niet aan denken rookworst. Ben namelijk allergies voor varkensvlees.

Dames eet smakelijk en verander niet in varkentjes.  

o  Ik schrok al! sinds ik zwanger ben heb ik telkens het hongerige gevoel voor een hema worst!     Het verklaard nu ook waarom ik (toen ik het nog niet wist de zwangerschap) waarom ik telkens even een worstje ging halen!   Maar goed dat er geen hema bij ons in het dorp is! haha

groetjes wendy

Terug
Bovenaan