Rooming-out

Dat vroeg ik mij dus ook af. Bij borstvoeding zeggen ze dat je moet aanleggen bij de eerste hongergeluidjes. Het schijnt dat een baby niet meer goed wil drinken als het huilt. Nou uit ervaring kan ik zeggen dat dit onzin is. Ik geef bv en als Julia huilt is ze maar wat blij dat ze mag drinken en is ze meteen stil. En als ze begint met smakgeluidjes maken wordt ze lang niet altijd wakker. Soms valt ze weer gewoon in slaap. In het begin legde ik haar wel meteen aan, maar dat had geen zin. Ze viel dan tijdens het drinken in slaap.

Ik kan me voorstellen dat het bij flesvoeding ook goed is om de eerste hongesignalen te horen. Dan heb je nog tijd om snel een flesje te maken voor je Uk begint te huilen;)

Ach we moeten gewoon lekker doen wat we zelf fijn vinden. Onze baby's geven zelf wel aan wat ze nodig hebben en wat het ebste voor hen is.

Ik denk dat ik Lars vanaf komend weekend ook op zijn eigen kamertje leg. Ik word ook vaak wakker van geluidjes die hij s'nachts maak en sta dan vaak op terwijl hij lekker ligt te slapen.

Bedankt voor jullie reacties!!

Hier helaas geen eigen kamertje voor Kyandro uit ruimtegeberk (willen verhuizen) maar hoor ook alle geluidjes hoor.nu is het een geluk bij een ongeluk dat ik met 1 oor bijna helemaal doof ben.dus ga dan op mn goede oor liggen en dan hoor ik ook veel minder geluidjes.maar toch blijf je horen.Kyandro kreunt s nachts heel erg.(snel last van krampjes)maarja is niet anders
liefs jootje

Ik hoor de geluidjes die hij maakt nu minder (ondanks dat hij op zijn eigen kamertje ligt werd ik er eerst ook wakker van hoor!)

Stan vind het fijn in zijn eigen bedje, hij heeft nooit gehuild omdat ie aandacht wilde, dat krijgt hij genoeg als hij 2 keer per dag 3 uurtjes onder in de box of op schoot zit. (gelukkig maar)

Ben benieuwd hoe jullie ukkies het vinden op de eigen kamertjes.

Terug
Bovenaan