Hoi Do, inderdaad iedereen is anders...Wat ik heb gedaan is afwachten en kijken of ik hem mis en dus echt nodig heb, dan zou ik hem altijd nog aan kunnen schaffen.En wat blijkt, ik mis hem ontzettend hi hi!!!
Had net als Lisette hierboven een Kiddyboard aangeschaft, maar daar stapt Lenthe telkens vanaf...Naar de supermarkt lopen is echt een uitdaging want even lekker doorwandelen werkt niet.En op zich is het dus niet vervelend om lekker lang met je kindje buiten te wandelen, doe ik ook vaak, maar ik heb dus nu 4 kids en minder tijd dan toen ik er nog maar 1 of 2 kinderen had, en even snel naar de supermarkt lopen is dus wat ik doe, maar gaat nu dus niet omdat ik geen tweeligwagen heb...Dus ik raad hem je echt wel aan, want je hebt dus eigenlijk geen mogelijkheid meer om even lekker de stad in te gaan, Nathalia loopt altijd los....Ik ga hier dus nu ook niet de stad in met de jongste 2, en da's jammer want moet nu op donderdagavond (koopavond) of op zaterdag (zo druk!) terwijl ik doordeweeks veel tijd heb...Maar ik ga de uitdaging niet aan, dan trekt Lenthe alle schappen leeg ha ha!
Kortom, ik raad het je wel aan, je hoeft natuurlijk niet meteen een nieuwe te kopen, je gebruikt hem dan waarschijnlijk zo'n 1,5 jaar, dan is Nathalia 4 jaar (raar klinkt dat he!) en gaat ze naar school, en kan je het weer af met een buggy voor 1 kind.Het is maar wat je prettig vind, ik heb bijvoorbeeld de box ook nog staan voor Lenthe (heb er nu 2 staan in mijn woonkamer, 1 voor Luka en 1 voor Lenthe) terwijl ik veel mama's op 't forum met 7 maanden al zag hier dat ze de box gingen opruimen...Ik vind het heerlijk als zo'n kleintje nog even in haar eentje kan spelen.En niet omdat ik soms handen tekort heb omdat ik er nu 4 heb, deed dat ook al met mijn 1e, gewoon 1 keer per dag ( vaak 2 keer, want ze vond de box heerlijk) een klein uurtje in de box.En dan kan ik even boven zuigen, of wat was wegwerken, de keuken etc...
Dus, ik kijk op dit moment uit naar het moment dat Luka 5 a 6 maanden oud is, dan past hij niet meer in de reiswieg en koop ik denk ik een tweelingbuggy (naast elkaar, vind zo'n trein vreselijk sturen daar het oudste en dus zwaarste kind voor zit).Dus nog effe behelpen hier tot eind maart, kan niet wachten totdat ik een tweelingbuggy heb!!!Zag ze in Amsterdam (Prenatal) van Koelstra voor 159 euro.Maar nogmaals, dit is mijn ervaring, als ik dit had geweten had ik er eentje (met reiswiegje, Easy Walker ofzo, kijk eens op Marktplaats) gekocht, dan ben je gewoon veel mobieler...
E mocht je hem toch niet veel gebruiken zet je hem toch weer op Marktplaats...
Dank voor je felicitatie (jij ook Patricia!), Noa alweer 8 jaar...zier me nog liggen 'jan 2002, was net 22, eerste kind, 22 uur duurde het, maar wel thuis bevallen,was ik zoooo trots op ha ha!!!In onze flat in Weesp.(Bij A;dam)Het was een paar weken voordat Wim Lex en Maxima trouwden, om maar even een indicatie te geven wanneer 't was.Weet nog dat iedereen thuis bleef om voor de buis het huwelijk te zien en wij hadden er geen geduld voor, gingen met baby Noa naar A'dam, nog meer babywinkeles leegroven!
Ik zet vanavond wat foto's op m'n hyves van Noa's verjaardag, kan je zien hoe groot ze is geworden ha ha!!(Deze week moet ze haar 1e spreekbeurt op school geven, mama is zenuwachtiger dan zij zelf geloof ik!)
O dat was toch echt een heel ander leven dan nu, ik had toen nog een cabriootje, gingen 4 keer per jaar op vakantie...hoe je leven toch kan veranderen in 8 jaar...Nu hier 4 kotertjes, braaf thuisblijfmama geworden, praktische auto voor de deur...maar vind het heerlijk, helemaal blij met mijn keuze!!!
Enfin, oke ik draaf door....Hopelijk kan je een keuze maken wat betreft de kinderwagen...
20 Januari de echo he, willen jullie van te voren waten wat het geslacht is van jullie kindje?
Heb je een voorgevoel?Al een paar namen in gedachten voor de kleine?
Groetjes Roos.