rooster voedingen hoe doen jullie het?

Hoi meiden,

Ik heb een vraagje (het staat ergens ook op het forum, maar kan het niet meer vinden) hoe ziet jullie rooster eruit wat voedingen betreft.
Jadey is donderdag 4 maanden en krijgt op dit moment al 2 kleine babylepeltjes groente en fruit aangeboden, ze vind het heerlijk en vind het soms jammer dat ze niet meer krijgt.
Vandaag kreeg ze van beide 2 eetlepels (zat onder van top tot teen hihihi). Haar laatste fles is een fles met 180cc+6xfrisi+2nutriton en 1 eetlepel vanillierijstebloem.
Ze slaapt er heerlijk op.
Over de rest van de dag heeft ze nog 4 flessen van 180cc.

Ik zou graag willen weten hoe jullie rooster eruit, want je gaat toch die flessen afbouwen(naar 4 flessen, maar welke valt eraf dan?)  en ik lees dat jullie veel pap 's ochtends geven ipv 's avonds.

Dit is ons rooster nu:
7.30-8.00- 180cc+6 scheppen+3 nutriton
10.00:   fruit met thee (heb vandaag sap van kruitvat gekocht diksap geloof ik)
12.00: weer 180cc
16.00: 180 cc
18.00:   groente
19.30: weer 180cc
23.00 180cc met 1 schep rijstebloem vanille.

gr tammy mv Jadey 02-04

half 8/8uur fles 210cc met 7schepjes
rond 10uur fruit
half12/12uur fles 210cc+7schepjes
rond 2uur koekje of rest van fruit wat hij niet op had
half 4/4uur fles 210cc+7schepjes
rond 5uur groente half potje
en dan rond 7uur half 8 zijn fles met pyamapapje
half8 8uur naar bed en dan beginnen we smorgens weer opnieuw

maar al die extra's alleen maar als hij wakker is ik maak hem nergens wakker voor

als ik dit zo lees verbaas het me dus eigenlijk ook niets dat Renzo al dagen 1 ½ fles laat staan vandaag liet hij zelfs bijna 2 flessen staan zou hij al over kunnen naar maar 3 flessen???? ik bedoel hij krijgt 210 ipv die van jou 180????

hahaha hij krijgt idd veel, en natuurlijk zijn bijvoedingen hij zit gewoon vol hihihi.
jadey krijgt idd 180 en dat 5 x, als we de laatste fles weglaten moeten we dan die overige 4 verhogen?

gr tammy

wanneer geven jullie de pap? 's ochtends of 's avonds?
die kleine van ons slaapt er nu erg goed op dus ik denk dat ik hem 's avonds blijf geven. op alleen melk haalt ze de nacht niet,.of veranderd dat met bijvoeding?

gr tammy mv jadey

ik denk dat je er goed aan doet die papa savonds te geven dan zitten ze voller en kunnen makkelijker de nacht door komen zo doen wij het wel iig we geven savonds rodn 7uur half 8 de fles pap of pyamahapje en daar slaapt hij gewoon geweldig op ik weet niet of je de flessen nu op moet krikken ik weet alleen dat er overdag nu 4uur tussen zit hier maar ik ga nu heel erg twijfelen omdat ik zoveel geef dus ;-)

Terug
Bovenaan