rooster voedingen hoe doen jullie het?

Om 6 uur 180 water en 6 omneo en 2 scheppen nutrix
Om 10 uur fruithapje 4 maanden
Om 14 uur 180 water en 6 omneo
Om 18 uur groente 4 maanden en als toetje drinkt ze ongever 100ml flesvoeding
Om 22 uur 180 water en 6 omneo

Soms verspringen de tijden wel wat als we bijv pas om 7 uur wakker worden maar de laatste fles krijgt ze nooit na 22 uur.

Sophie is nu ruim 5 maanden

Groetjes, Anne

Ruben is komende vrijdag 4 maanden. Scheelt dus 1 dagje met jouw Jadey. HIj krijgt alleen nog flesvoeding; 5 flessen van 180 water + 6 schepjes Friso

Tussen 7-8 uur
Rond 11 uur
Rond 14.30 uur
Rond 18.00
22.30 uur de laatste fles.

Het ligt er een beetje aan hoe lang hij slaapt, dan kan hij de fles een half uur eerder of een half uurtje later krijgen.
Over anderhalve week moet ik weer naar het CB en dan zullen we wel horen over beginnen met bijvoeden. Laura heb ik ook met 4 maanden bijvoeding gegeven. Eerst groente en toen dat goed ging (ze vond het heerlijk) ben ik ook fruit gaan geven. Fruit is vaak zoeter dan groente, dus vandaar dat ik eerst wilde dat ze wende aan groente. Fruit gaat meestal wel goed.
En dan zullen we Ruben ook wel "pap" gaan geven. Laura wilde echt geen papfles, dus dat deden we met een bordje en een lepeltje. Ben benieuwd of Ruben wel een papfles wil hebben.

Groeten, mam van Laura en Ruben

Bedankt voor de reactie's en voor de dikke 10 op hyves hihihi hij is geweldig he die foto!!!
ik moet woensdag naar het cb dan hoor ik wel weer, als ik ernaar wil luisteren, ik heb echt zo'n doos van een vrouw, die alles steeds beter weet en waarbij je echt niets goed kan doen, want tja je bent nog jong he.....alsof je dan geen kind op kan voeden, ik kan me er zo kwaad om maken.......

gr tammy

Terug
Bovenaan