rot leidinggevende...

Nee meid, helaas in mijn geval niet. Maar uk kreeg wel een tijdlang nog we achter mijn zwangerschapsverlof doorbetaald dus heb eigenlijk even geprofiteerd van het thuisblijven. Ben met 7 maanden toen weer gaan werken. En zit nu bij een veel fijnere werkgever in een kleiner en hechter team.

Elk nadeel heeft zijn voordeel. Dat dan wel. Helaas kan ik je niks posnitievers vertellen over mijn verhaaltje.

Wel dat ieder verhaal anders is, en zoals ik zie heb jij gewoonweg pech gehad door dat ongeluk. Ik denk echter ook dat ze jou wel op je waarde zullen schatten! Ik zat destijds bij een bedrijf waarvan ik er 1un een dozijn was snap je.

Liefs

Jeetje, wat een verhaal.
Probeer het van je af te zetten joh!
Ben je al lid van een bond? Zo niet, dan zou ik dat nu doen als ik jou was. Nu zijn er nog geen problemen en kunnen ze je helpen zodra er toch problemen ontstaan.
En bedenk je: je bent wettelijk gezien pas verplicht om het te vertellen bij 3 weken voor je geplande verlof.
Die planning is natuurlijk nog wel erg ruim en niemand daar ook in trappen, maar hou het zo lang mogelijk stil op het werk :). Misschien zijn ze dan de reorganisatie door en ben je weer safe :)

Liefs

Terug
Bovenaan