Moet weer even klagen hoor maar ik vind de nachten zo zwaar worden...ons kleine ventje slaapt nog steeds graag bij ons in bed soms gaat het wel in zn bedje maar na een nachtvoeding wil ie niet meer terug.kan hem niet laten huilen want dan word grote zus vaak wakker.heb ook een puckababy voor hem gekocht maar hij wil toch liever zn vrijheid dus dat helpt helaas niet erg.maar goed hij komt dus 1 a 2 keer per nacht dus te doen.maar vaak blijft ie nog wakker en afgelopen nachten heeft hij een poosje liggen huilen(niet gewend van hem)is dan soms 2 uur wakker.daarnaast word onze kleine meid van 3 ook nog regelmatig wakker.en wil dan ook bij ons kroelen.anders jankt ze heel de buurt bij elkaar,soms doen we dat en slaapt ze later weer.maar kan ook uren volhouden.en dan nemen we ze maar bij ons in bed want wij willen ook wel een paar uurtjes nog slapen.maar ik baal hier zo erg van dat we dan soms met zn 4 rtjes in bed liggen..het hoort niet zo en wil gewoon lekker kunnen slapen niet met mn kids in bed.pff wordt er soms echt depri van want heb mn slaap zooo nodig nu!en mn man kan het zo toch ook niet volhouden hij moet altijd om 6 uur uit bed.ik weet dat het wel weer over gaat maar wanneer he?!
heeft iemand soms goede tips om dit te voorkomen zonder dat mn kids hele nachten liggen te bleren?
liefs jootje
heeft iemand soms goede tips om dit te voorkomen zonder dat mn kids hele nachten liggen te bleren?
liefs jootje