Hoi hoi,
Ik ben nu zwanger van ons tweede wondertje.
En heb dus al een behoorlijke toeter. Ter vergelijking, mijn beste vriendin in morgen uitgerekend en ik had dezelfde formaat buik al haar.
Nu heeft zij voor een hoogzwangere wel een kleine buik, maar toch.
Ik ben van mezelf al wel dikker en gezet, maar bij mijn eerste zwangerschap had ik toch met 19+ weken niet zo'n toeter.
En wat krijg je voor opmerkingen?
Zo, hoe lang moet je nog? Hahaha je bent nog niet eens op de helft, jij zal een olifant worden.
Komt zeker omdat je al veel vet van jezelf hebt.
Ja je bent al een keer uitgewoond he?
Is het zeker weten geen tweeling?
Ik was trots dat ik zwanger was, maar inmiddels baal ik ervan. Ben vaak wel gevat in mijn opmerkingen, maar dat is met de komst van de hormonen ineens verdwenen.
Ik kan nu niet meer bedenken te zeggen dan dat ik bij mijn eerste niet zo'n buik had, en dat ik vrouwen ken die ook gezet waren en je met 25 weken nog niks zag.
Wie weet nog een gevatte opmerking?
En hoeveel kilo is iedereen al aangekomen?
Ik tot nu toe 4 kilo. Is dat veel? Ik weet t niet meer.
Liefs Irene
Ik ben nu zwanger van ons tweede wondertje.
En heb dus al een behoorlijke toeter. Ter vergelijking, mijn beste vriendin in morgen uitgerekend en ik had dezelfde formaat buik al haar.
Nu heeft zij voor een hoogzwangere wel een kleine buik, maar toch.
Ik ben van mezelf al wel dikker en gezet, maar bij mijn eerste zwangerschap had ik toch met 19+ weken niet zo'n toeter.
En wat krijg je voor opmerkingen?
Zo, hoe lang moet je nog? Hahaha je bent nog niet eens op de helft, jij zal een olifant worden.
Komt zeker omdat je al veel vet van jezelf hebt.
Ja je bent al een keer uitgewoond he?
Is het zeker weten geen tweeling?
Ik was trots dat ik zwanger was, maar inmiddels baal ik ervan. Ben vaak wel gevat in mijn opmerkingen, maar dat is met de komst van de hormonen ineens verdwenen.
Ik kan nu niet meer bedenken te zeggen dan dat ik bij mijn eerste niet zo'n buik had, en dat ik vrouwen ken die ook gezet waren en je met 25 weken nog niks zag.
Wie weet nog een gevatte opmerking?
En hoeveel kilo is iedereen al aangekomen?
Ik tot nu toe 4 kilo. Is dat veel? Ik weet t niet meer.
Liefs Irene