Rot opmerkingen

Hoi Irene,

Inderdaad erg vervelend; van die opmerkingen die ze er maar uitgooien zonder nadenken.
Gelukkig gaat het al weer wat beter met je!

Ik ben nu 18+ weken zwanger van mijn derde. En ja, dat zie je een stuk duidelijker dan bij de eerste of tweede. Ben zelf vrij tenger gebouwd, maar had al nog de nodige kilo's overgehouden van de tweede zwangerschap. Dus ik ben al veel zwaarder begonnen.
De enige die tot nu toe een bijdehandte opmerking durfde te maken ('Nou, je begint nu wel behoorlijk uit te zetten, zeg.') was mijn schoonmoeder. Het enige wat ik heb teruggezegd was: "Gelukkig wel!". Daarna ben ik gewoon verder gegaan met waar ik mee bezig was. Dat was gelukkig voldoende!
En zoals je al hebt kunnen lezen is langzaam groeien ook weer niet goed, dusss... ;-)

Groetjes en geniet ervan!

Hoi

Ik zit nu op 23 weken en als je weet dat ik zwanger ben dan kun je het zien, maar daar houd het ook mee op.
Ben van mezelf vrij vors en tot nu toe maar 3 kilo gegroeid, maar ik vind het wel jammer dat bijna niemand ziet dat ik zwanger ben. Ik heb 2 leuke buikbanden gekocht maar draag ze nog niet omdat ik nog geen mooi rond buikje heb. Dit is overigens mijn 3de zwangerschap, ik heb al 2 dochters van 9 en 10 jaar.
Ik weet dat een kleine buik minder in de weg zit, maar ik kan soms ook wel jaloers zijn op de mensen met een mooie dikke buik.

Terug
Bovenaan