Rotterdam en omstreken?

Hallo dames!

Zijn er nog aanstaande moeders uit de omgeving van Rotterdam?

Ik ben in verwachting van de eerste en vandaag precies 13 weken!

groetjes Sanne
 
Hi Sanne,
M'n zusje is bijna 15 weekjes zwanger en woont in Rotterdam, Charlois!
Als je het leuk vind om in contact te komen met haar, geef even een seintje! Zij zoekt nog meiden van rond de 22 die ook zwanger zijn om eventueel eens iets leuks te gaan doen!

Doeg!
 
Hoi Hoi, Hier nog eentje uit omgeving Rotterdam, Capelle aan den IJssel om precies te zijn. Waar zit jij ongeveer Sanne? Ik ben morgen precies 15 weken zwanger (haha klinkt toch leuker dan 14 weken en 6 dagen).
 
Hoi Suzannetje en AGdJ,

Ik woon vlakbij Rotterdam Centraal!
Misschien is het inderdaad wel leuk om eens wat af te spreken! Ik ben de eerste in mijn vriendengroep, wat ook op redelijk wat onbegrip stuit. Lijkt mij daarom wel leuk om met anderen af te spreken die in het zelfde 'schuitje'' zitten!

groetjes Sanne
 
Hoi,

Hier nog een aanstaande moeder in omgeving Rotterdam Berkel en Rodenrijs om precies te zijn. Ben nu 13 weken en 4 dagen zwanger van de 2e en heb al een dochtertje van net 1 jaar.
Zelf ben ik 28 jaar

Groetjes Margretha
 
hoi

ik kom ook uit de omgeving Rotterdam. Woon nu in spijkenisse al 3 jaar, en daarvoor altijd in rotterdam.
Ben nu 16 weken en 2 dagen zwanger van de 2 e en heb al een dochter van 4 en half jaar. en ik ben 25 jaar

groetjes kim
 
Hoi Suzannetje,

Ik ga je zusje morgen toevoegen! Ik heb een ernstig oude pc, en mijn MSN moet ik eerst opnieuw installeren!

Aan de andere dames: misschien leuk om een soort eigen forum iets op te richten?

Doen of gaan jullie in Rotterdam iets aan zwangerschapsgym of yoga doen?
Ik heb me aangemeld bij Kraamzorg Rotterdam voor de yoga, weet niet of het wat voor me is, maar mijn fysio adviseerde het mij!

groetjes Sanne
 
Terug
Bovenaan