Nou, na jullie lieve reacties en duimen vanmiddag vol goede moed naar het ziekenhuis toe. Krijgen we te horen dat het door mij vriend ingeleverde potje van erg slechte kwaliteit is.... De vorige keer voldeed het ruim aan de iui-eisen en nu dus heel ruim niet. Het waren er iets van 250000. En de vorige keer 2 miljoen. Alsof ik door de grond heen zakte. Dat had ik dus echt niet verwacht. Hoe kan dat nou?? Mijn vriend zei al dat het hem opviel dat het erg dun en waterig was toen hij het potje vulde. Ik ben evengoed geinsemineerd want weggooien is zonde maar ik ben wel even teruggezet op aarde. Klotezooi. Ik had echt verwacht dat we wel even die 6x iui zouden gaan proberen en dan evt. ivf/icsi. Het ziet er naar uit dat dit onze laatste iui poging was. We hebben meteen maar een afspraak met de gyn gemaakt. Ik ga er vanuit dat we dan naar de VU gaan voor icsi. In ieder geval gaan we het vanavond op eigen kracht ook nog maar proberen, je weet het niet. Enne, Marielle, die sapjes van mij missen toch nog wat...
groetjes Noortje
groetjes Noortje