rotzaad!

Nou, na jullie lieve reacties en duimen vanmiddag vol goede moed naar het ziekenhuis toe. Krijgen we te horen dat het door mij vriend ingeleverde potje van erg slechte kwaliteit is.... De vorige keer voldeed het ruim aan de iui-eisen en nu dus heel ruim niet. Het waren er iets van 250000. En de vorige keer 2 miljoen. Alsof ik door de grond heen zakte. Dat had ik dus echt niet verwacht. Hoe kan dat nou?? Mijn vriend zei al dat het hem opviel dat het erg dun en waterig  was toen hij het potje vulde. Ik ben evengoed geinsemineerd want weggooien is zonde maar ik ben wel even teruggezet op aarde. Klotezooi. Ik had echt verwacht dat we wel even die 6x iui zouden gaan proberen en dan evt. ivf/icsi. Het ziet er naar uit dat dit onze laatste iui poging was. We hebben meteen maar een afspraak met de gyn gemaakt. Ik ga er vanuit dat we dan naar de VU gaan voor icsi. In ieder geval gaan we het vanavond op eigen kracht ook nog maar proberen, je weet het niet. Enne, Marielle, die sapjes van mij missen toch nog wat...
groetjes Noortje

Hoi Noortje wat verschrikkelijk balen zeg!
Ook wij gaan nu naar het VU om te kijken wat het word ivf/icsi
In ieder geval is er wel geinsemineerd en is de kans wel aanwezig want je hebt tenslotte maar 1 zaadje nodig!
Moedig ze even aan door af en toe tegen je buik te schreeuwen Doe je Best!!!
En ik zal hard voor je duimen dat je helemaal niet meer naar het VU hoeft
Groetjes Sabine

jeetje, wat een domper!!
maar wie weet... er hoeft er maar 1 op de goede plek te komen.
maar ik begrijp hoe jeje voelt...bij ons ging de hele inseminatie toen niet eens door...
mocht het niets worden,hoop ik dat je snel aan de beurt bent voor de ivf-icsi.
sterkte en ik duim dat het toch lukt voor jullie!!

BALEN NOOR!! Maar mag je meteen geen iui meer krijgen? Het is toch een momentopname? De volgende keer kan het toch weer beter zijn? Tjeetje, wat een domper. En ik heb zo hard lopen duimen.
Wanneer ga je weer naar het ziekenhuis om te overleggen?
Ik begin nu zenuwachtig te worden voor morgen...ben bang dat wij ook slecht nieuws krijgen.
Heel veel sterkte. Hoe is je vriend eronder?

lfs
M

Na een nachtje slapen ziet de wereld er toch al weer wat beter uit maar het blijft zo klote! Sorry voor mijn taalgebruik maar het is gewoon zo. We hebben 17 mei een afspraak met de gyn. Dus ik heb geen idee wat zij ervan zegt. Misschien zegt zij wel nog een keer proberen. Mijn vriend zegt dat hij het nog nooit zo waterig heeft gezien. Hebben wij weer. Hij vind het zelf ook heel erg. We hadden echt het gevoel dat we in de lift naar iets positiefs zaten en dan dit weer. In ieder geval had ik al besloten om volgende maand even niks te doen dus dat komt goed uit. Gisteren wel afgesproken dat we er gewoon wel voor blijven gaan, wat ons ook staat te wachten. Bedankt voor jullie steun! Het is zo fijn om je verhaal kwijt te kunnen aan mensen die hetzelfde meemaken. Ik krijg van mijn moeder en zusje maar steeds te horen dat ik er niet zo mee bezig moet zijn! Nou zeg, als zij in hetzelfde schuitje zouden zitten, praten ze ook wel anders. We hebben het gisteravond nog wel op eigen kracht geprobeerd, wie weet was dat een beter kwakje..... Het wordt echt weer eens tijd voor een positief verhaal op dit forum, vinden jullie ook niet? Gewoon iemand die zwanger raakt zou zo leuk zijn! fijne dag meiden! groetjes

Hai Noortje,

Heh bah, zeg! Nou, meid geeft de moed nou niet meteen op. Je zei zelf dat het vorige keer beter was, wie weet is het wel raak!
En zo niet, dan maar afwachten op de volgende maand! Ik weet het meid, makkelijk gezegd, dan gedaan. Ik vind het echt heel lullig voor jullie. Ik hoop dat je je hart hebt kunnen luchten.

Groetjes, Sabrina (Sab)

Hoi noortje

Het is allemaal ook helemaal niks he? ik hoop voor jullie dat het toch nog verbeterd en jullie toch door kunnen gaan met iui.
Heel veel succes

groetjes rozemarijn

idd. als je er zelf niet middenin zit is het moeilijk voor te stellen...al bedoelen familieleden het niet slecht...je wilt toch wat anders horen!!
we blijven duimen voor jullie hoor!!1

Terug
Bovenaan