rotzaad!

hoi noortje

Mensen die niet weten hoe het voelt zullen er altijd zijn. Ook zeggen ze nooit wat je zo graag zal willen horen.
Hier is dat gelukkig wel zo...
Ik had het pas nog in het zwembad zaten twee meiden over zwanger zijn te praten.
Ook hoorde ik ze zeggen dat ze nooit de medische molen in zouden gaan dan maar niet was het motto.
Ik had zo'n zin om er wat over te zeggen maar heb het toch maar niet gedaan. Ze weten niet waar ze het over hebben.
Zo zullen er altijd reacties zijn waar je niet blij van wordt... Gelukkig kunnen we hier terecht met zijn allen..

groetjes rozemarijn

hoi noortje
baal baal baal! Echt gemeen voor jou. Maar ook heel vervelend voor je manntje, die zal zich helaml ellendig voelen. Hij wil jou zo graag zwanger zien en gelukkig zien, en dan werkt zijn zaad niet mee. ik denk een hele domper voor je man (ik denk even uit eiegn ervaring, het zaad is toch wel erg   'heilig' if you know what i mean). Ja het vu dat is dan weer een nieuwe stap, als je naar het vu moet, maar ja als het uiteindelijk maar lukt, dan is het het waard! meid sterkte, en ik ga toch duimen dat het deze maand wel lukt!
liefs simone

Terug
Bovenaan