Rowan of Wessel ???

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik had vanmorgen ook een berichtje geplaatst over leuke jongens namen we hebben er inmiddels 2 ( ja best snel in 1 ochtend) maar nou weten we niet welke. We vinden ze allebij erg leuk.
welke vinden jullie leuker :

Rowan ( Roan ) we weten niet op welke manier we het willen schrijven als we deze naam kiezen ik zelf vond rowan dan beter.

of

Wessel

groetjes

Persoonlijk vind ik Wessel veeeeeeel leuker!!! Rowan is niet mijn smaak. En als je voor Rowan gaat dan vind ik Roan een leukere schrijfwijze.

Succes!
gr.Ing

Hoi! Ik vind zelf Rowan heel leuk, maar dan voor een meisje! Het is een jongens- en een meisjesnaam, ik wist niet of je dat wist?

Groet,
Noa

Hoi hoi,

ik zou voor Wessel gaan, maar dat komt omdat er bij mijn jongste zoon in de klas drie jongens zitten die Rowan of Roan heten. Dat is erg verwarrend.

veel liefs...

Hoi,

Ik vind Roan leuker en ja waarom omdat ik Wessel een beetje bekakt vind(persoonlijke mening)Ik vind Roan een lekkere stoere naam,zie het al helemaal voor me een kereltje met een spijkerjasje aan enzz haha.

He geniet van je zwangerschap...

Liefs Nice(14w+3d zwanger)

Hoi Senjo,

Waarom niet alle twee en waar je voorkeur echt naar uit gaat die als roepnaam.
Ik vind ze alle twee wel stoer..

suc6

Groetjes van Meta

Ik vind Rowan een beetje een modenaam - is dat ook nog leuk als hij 40 is? En hoeveel klasgenootjes heeft hij straks die ook zo heten? Wessel vind ik een naam van alle tijden, echt leuk! Maar ja, smaken verschillen....

Lastig he, een jongensnaam? Ik ben al 33 weken zwanger, maar we zijn er nog steeds niet helemaal uit! Succes met kiezen in ieder geval :)

~Hilde

Hoi,

Ik moest wel erg lachen toen ik jouw berichtje zag................WESSEL is namelijk de naam die wij aan onze kleine spruit gaan geven. DUS ik zou zeker voor WESSEL gaan!!!!

Succes met nadenken

Groetjes mamavanmike 39,4 wk

Terug
Bovenaan