Rowan of Wessel ???

Wat grappig, ik vind het echt twee totaal verschillende namen! Qua stijl dan. Ik vind Wessel erg leuk. Rowan is niet mijn smaak. En ik denk inderdaad ook altijd aan een man van 30, 40 etc (opa Wessel, opa Rowan, hihi, ik ga wel erg snel hè?). Hoe zou de naam dan passen? Wel mooi dat je in ieder geval op ideeen komt, dat is hier wel anders....
Succes ermee!

Liefs, Mimi (33wk)

Hoi Senjo,
Grappig om te zien dat je tussen  Wessel en Roan (Rowan) gaat kiezen.
In mijn  antwoord op jouw vraag vanochtend zat de naam Wessel!
Dus ik zou zeker voor Wessel gaan.
Wij krijgen  een jongetje en lange tijd stond Wessel in onze top 2.... uiteindelijk gaan wij voor 'de' andere naam die ik overigens nog niet wil prijsgeven. Maar soms twijfel ik nog steeds omdat ik Wessel echt een stoere maar vooral mooie naam vindt!
Succes met je keuze, enne laat je nog weten welke naam het gaat worden?
Groetjes, Nicole

Hoi,

Wessel is erg leuk mijn broertje heet ook zo en hij is er zelf ook nog erg blij mee.
Je hoort het niet veel!

Suc6

Hoi
Het is indd moeilijk keizen maar Rowan is inmiddels   van de baan we hebben namelijk nog een leuke naam gevonden. Dustin dus moet nu kiezen uit Dustin of Wessel.
Heb het namenboek al verschillende keren doorgebladerd en staan steeds meer leuke namen in gelukkig staat de meisjes naam al wel helemaal vast

Maar goed ik vind Wessel net iets leuker en m,n man vind Dustin leuker (zul je altijd zien)

Maar goed allebij de namen kan ik niet gebruiken want onze eerste zoon is vernoemd. En dat willen we bij de 2de ook doen of het nou een jongen of een meisje word. Dit weten we over zo,n 4 weken gelukkig dan kunnen meteen zien of we nog wel verder hoeven te zoeken naar jongens namen of niet haha.

groetjes

Wessel is veel leuker dan Rowan of nog erger Dustin.
Sorry maar dustin en rowan zijn niet mijn smaak.

Succes met kiezen.
Groetjes Sharon

Ik ben het helemaal met mijn voorganger mee. Dustin vind ik echt een tijdelijke modenaam uit de categorie patrick, jeremy. damian  ed. Het moet je smaak zijn en smaken verschillen maar ik zou het echt niet doen. Wessel is gewoon een hippe hollandse naam die ook over 30 jaar nog leuk is. Je hoort hem niet vaak en hij is duidelijk te schrijven. Wij zouden dus absoluut voor Wessel gaan als we jullie waren.
Wordt je al gek? hahahaha!
lfs ing

Hoe heet je eerste zoon? Daar moet het namelijk bij passen dus meld even zijn naam hier.
gr.Ingrid

zal ik het nog erger maken....

een afleiding van Wessel, nl Wes....

Heel veel succes in elk geval.

Enne.... Wessel vindt ik veel veel mooier dan rowan

grtjs mama peet

Terug
Bovenaan