roze afscheiding...

hoi hoi meiden...

ben nu deze week 12 weken en heb gisteravond en vanmorgen roze afscheiding bij het afvegen.... Ik zit een beetje dubbel, zal wel niks zijn.... maar ben toch niet echt helemaal gerust gesteld... heb het nu al 2 keer gehad... en morgen mag ik weer naar verloskundige dus wil ook niet gelijk bellen...

hebben jullie daar ook last van?

xx inkie

Ik denk dat het niets is om je zorgen over te maken. Zolang je geen buikpijn hebt en ook geen heftige bloedingen...
De artsen en verloskundigen zullen het waarschijnlijk op de hoop van innestelingsbloeding gooien of dat de placenta nog voor de baarmoedermond zit etc.

Hoi Inkie,

Het is schrikken, maar idd het kan een adertje zijn of wat dan ook. Ik zou het morgen benoemen en hopelijk wordt je dan gerustgesteld dat alles goed is.

Probeer niet teveel te piekeren en laat het een beetje over je heen komen. Maar ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan!

Liefs grote broer

dank je lieve meiden voor jullie reacties! Het is idd niet makkelijk om ff naast je te leggen, maar idd ga gewoon ff me ding doen, wat afleiding... het is nu inmiddels wel gestopt... dat stelt me een beetje gerust...

misschien komt het brutaal over wat ik nu zeg maar als je seks hebt gehad kan het ook heel goed daarvan komen.

ik las dat de adertjes in je neus en vagina heel kwetsbaar zijn nu en dat door seks er makkelijk iets knapt(wat helemaal niet erg is).

we horen het van je!!
Rustig aan meisie!

kus amanda

Ik zit eigenlijk bij de junimama's maar klikte verkeerd.
Ik heb met 10 weken roze afscheiding gehad. Vaak gebeurt het na harde ontlasting of sex.
Bij mij was dat geen van beiden geweest.

Roze afscheiding kan meestal geen kwaad. Zeker zonder buikpijn of kramp.

Bij mij was het ook zo weer weg en vde vk kon geen reden aangeven, maat het schijnt vaak voor te koemn.

Ik hoop dat je morgen gerustgesteld wordt. Want dan kun je het hartje waarschijnlijk ook horen.

Succes

Hoi Inkie,

Ik ben nu ook 12 weken en had vorige week ook roze afscheiding, drie ochtenden zelfs. Ik maakte ook best zorgen maar heb zo vaak gelezen op internet dat meerdere vrouwen dit ook hebben dat ik daar mijn geruststelling vandaan heb gehaald.
Tevens heb ik woensdag nog een echo voor de nekplooimeting, dus dan hoop ik de bevestiging te krijgen die jij waarschijnlijk morgen ook krijgt!
Hoor het graag van je.
Liefs

Terug
Bovenaan