Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
had ik een heel verhaal neergezet is het weg grrrr!
nog een poging dan!
geweest bij de verloskundige! alles was goed met ukkie! de afscheiding is waarschijnlijk van het overgeven en het hoesten door de druk springt dan idd een ader open... weer gerustgesteld! super... voor het overgeven heb ik middels pillen voor!
Blondie veel succes morgen en hopelijk krijg je er niet meer last van!
Inkie, wat een mooi nieuws!! En dat hoesten klinkt voor mij heel herkenbaar want zit al een week thuis met flinke griep en voorhoofdholte ontsteking waarbij ik veel moet hoesten.
Hoop dat de pillen je helpen tegen het overgeven, daar heb ik gelukkig geen last van gehad.
misselijk ben ik niet meer maar overgeven doe ik nog wel haha raar is dat!
vanmorgen weer roze afscheiding(is nu wat donkerder) gehad maar heb toen niet overgegeven... grrrrr... die onzekerheid zeg! heb gebeld, maar moest het nog ff aankijken... voelde me namelijk niet echt zwanger en zeurende buikpijn zeg maar.... gek word ik er van.. maar nu voel ik mijn borsten weer pijn doen... tjonge wat maakt een zwangerschap je toch onzeker zeg!!!