Roze slijm

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik kon vanmorgen wel janken !!! Ik moest plassen en bij het afvegen zag ik roze slijm !!! AAARRRRGGGGHHHH !!!! Ik dacht met een temp van 36.6 zal het nu wel gebeurd zijn. Ik had last van kramp. Echt pijnlijk. Maar ik heb de hele dag nog nergens weer last van gehad. Geen roze slijm en ook geen kramp. Zou dit een innesteling kunnen zijn geweest ??? Kan dat uberhaupt nu nog ??? Ik ben 12 dagen overtijd. Hopelijk weet iemand raad. Ik word er in ieder geval gek van. Doe niets anders dan continue naar de wc gaan. Bang dat ik ongi ben geworden ondanks dat ik niets voel. Help !!!

Liefs van een beetje onzekere Biaggi

Hoi Biaggi,

jeetje, het wordt toch allemaal wel heel spannend! Ik hoop het zo voor je, dat het raak is!!
Ik blijf duimen!! En een innesteling kan volgens mij ook nog wel!

Groetjes

Hai Biaggi,
Het onzekere wat jij nu hebt had ik ook. Maar ik was wel zwanger en had gewoon nog wat last van vuiligheid wat eruit kwam, dus geef de hoop niet op, ik duim voor je. SUCCES.
x lola

Lieve Biaggi,

Oh meid.......ik duim zoveel voor jou!!! (daar heb ik nu natuurlijk veel tijd voor, omdat ik niet meer voor mezelf hoef te duimen)!!
Ik hoop echt voor je dat t een innestelingbloeding is, dat kan gepaard gaan met een kramp.....
En een innestelingsbloeding kan soms op een ongi lijken!!

Ik ga voor je duimen!!!

Ga je nog wel testen of wacht je t ziekenhuis af???

Dikke Knuffel Flower

Hoi hoi,ik duim ook zo erg voor je!!!
wat zal je er gek en zenuwachtig van worden zeg.het zou een innesteling volgens mij nog kunnen zijn,mischien heb je je eisprong later gehad.en een innesteling is niet donker van bloed,en dat heb je niet.

meid ik hoop het voor je!!!!

liefs manuela

Hoi,

O wat erg dat je zo in de zenuwen zit. Ik duim ook heel erg voor je mee.

Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is!!

Succes.

Liefs,
Lelie

ik bedoel je hebt geen donker bloed dus zou een innesteling kunnen zijn.

Hoi lieve Biaggi,

O, wat een stress!!! Ik hoop dat het niet doorgezet heeft? Het lijkt me wel erg laat voor een innesteling; die vindt normaal gesproken plaats rond de 10e of 11e dag na je eisprong. Maar misschien heb je, zoals Lola zegt, wat rommel vastgehouden dat er nu uitkomt?

Lieve meid, ik duim voor je dat het loos alarm is!!!

Dikke knuffels van Inge

Terug
Bovenaan