Roze slijm

He meid, je weet de spanning er wel in te houden.
Sterkte en hoop dat je snel meer weet.

Miep

Hoi Biaggi,
Aller eerst heel veel sterkte tijdens deze spannende periode. Wat betreft dat roze slijm. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en ik heb soms ook dagen dat ik heel iets roze slijm velies en dat schijnt er soms bij te horen. Ik heb gehoord dat het nog voor kan komen tot je 13e week. Ik wil je niet te veel hoop geven voor het geval dat je wel ongesteld wordt, maar het kan innesting zijn.
Ik hoop dat je er iets aan hebt, en ik hoop echt heel erg voor je dat zwanger bent en dat je snel naar september forum mag komen.
veel liefs Jeanette1982

Hoi Biaggi,

Vet spannend allemaal,zeg.
Ik las op een ander forum dat de inneseling soms wat op zich laat wachten, ik hoop zo dat dit nu bij jou ook aan de hand is en dat het daarom allemaal zo lang duurt voor je iets weet , ik blijf ook duimen,hoor,

Jeanette

waarom doe je dan niet gauw een testje? dan weet je toch wat meer.

Wat doe jij nog op dit forum. Jij had echt allang zwanger mogen zijn. Ik ken je nog van toen ik op dit forum zat ergens in juni vorig jaar. Ik keek even maar wat een onzekerheid. Ik heb inmiddels 2 miskramen gehad, dat is ook niet fijn maar wel de bevestiging dat ik snel zwanger ben. Hoop echt dat je snel zwanger mag worden, of misschien al bent?

Terug
Bovenaan