<p>Hi lieve mama's to be,</p><p>Ik zit met het volgende. Mijn partner en ik zijn al ongeveer 5 jaar bezig met zwanger worden, dit i.c.m. fertilteitskliniek, gestartte traject, diagnose van PCOS, etc. En Godzijdank, is onze liefste en grootste wens in vervulling gegaan en ben ik alweer 17 weken zwanger. Vóórdat ik zwanger werd bevond ik mij al op een roze wolk, maar nu ik zwanger ben.. blijft deze gek genoeg weg. Sterker nog, het heeft plaats gemaakt voor oprechte angst voor het moederschap. Begrijp mij niet verkeerd, ik hou nu al ontzettend van mijn dochtertje die ik nog mag ontmoeten maar die angst dat ik zal falen is groots aanwezig. Ik ben zo onwijs en ontzettend verliefd op de vader van ons kindje dat ik zo bang ben hem kwijt te raken (ervaring uit mijn dichte kring is dat stellen niet langer dan de eerste verjaardag van hun kindje samenzijn).</p><p>Zijn er meer mamas die hier mee strugglen? Wat is in deze het beste om te doen? Nogmaals, ik wíl zwanger zijn en onze dochter straks baren.. het is alleen het moederschap-periode waar ik zo bang voor ben. </p><p>Liefs, een onwijs onzekere mama.</p>