Roze wolk is zwarte wolk geworden

Wat een verhaal, ik krijg er kippenvel van! Ik zal voor je duimen voor de uitslag, hopelijk is alles goed. En wat je man heeft gedaan is hartstikke fout, vooral nu jij zwanger bent. Probeer nu even voor jezelf te kiezen en wat rust te nemen, en focus je op je zwangerschap en je kindje dat binnenkort komt. Heel veel sterkte!!!

Jeetje zeg, er blijft je ook weinig bespaard.
Ik hoop dat de uitslagen allemaal goed zijn, ik ga in ieder geval ook voor je duimen :)

En wat je man betreft... vind het onvoorstelbaar dat hij zoiets doet. Als het dan de 1e keer is, is een excuus van 'ik weet ook niet waarom ik het deed' nog wel te accepteren... maar voor de 3e keer... ik vind het knap dat je hem nog een kans kunt geven! Maar met een kleine op komst wil je gewoon graag je gezin bij elkaar houden...

Probeer toch rustig te blijven en goed aan jezelf te denken, rust is het beste medicijn voor jou en je kleine! Sterkte...

Ondanks alles toch positief blijven meid! Er groeit een leven in je, een kleine mens, denk daar ook aan. Verdriet en stress doen hem/haar niet goed. Probeer jezelf ervan te overtuigen dat wat er ook gebeurt er uiteindeliijk toch zonneschijn achter zit!! Dat alles ergens voor nodig is, dat alles wel een betekenis moet hebben.. Dit doe ik namelijk ook als het niet meezit.. Probeer jezelf op te peppen, verwen jezelf, zoek steun bij familie en vrienden in dit geval. En je man zou je aan zijn lot moeten overlaten. Wanneer hij zal beseffen dat hij onverantwoordelijk bezig is geweest is het misschien wel te laat voor hem, maar dan is he ook zijn verdiende loon! Wens je erg veel sterkte!!!

Wat een hel zeg.. Alles in een keer helemaal mis. En juist nu je hem nodig hebt flikt hij je dit. Ik voel de vernedering en het verdriet in mijn buik door.

Wat ben je een taaie.

Hoi lieve meiden,

Na veel gesprekken hebben we besloten om bij elkaar te blijven... Ook omdat het houden van er nog steeds is. Het vertrouwen moet wel worden terug gewonnen, maar heb het gevoel dat het goed komt. Hij weet ook dat als het nog een x voorkomt hij wel kan vertrekken....
Jullie berichtjes vind ik super lief en beurde me zeker op!

xxx

Terug
Bovenaan