Hoi Liesbeth, met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal gelezen. Ik begrijp volkomen hoe je je voelt want zo voel ik me ook al maanden. Ik heb in mijn eerste mailtje niet het hele verhaal van Puck verteld, maar ook hij heeft buisjes (hij was 6 mnd) en momenteel is hij net van de antibiotica af die heeft hij 9 weken geslikt om hem rust te geven. Alleen heeft het bij ons niet geholpen. We moeten gemiddeld zo'n 3 keer per nacht op omdat Puck dan huilend wakker wordt (hij krijgt zelf weer een nachtvoeding sinds +/- 6 maanden). Zijn neusamandel is verwijderd met de nodige complicaties en sindsdien (operatie was 29-1) heeft hij ontzettend veel last van slijm. Wederom thuis vernevelen dus. We sukkelen maar door van het een naar het ander. Gelukkig heeft Puck al zo'n dik dossier opgebouwd in het ziekenhuis dat we in geval van nood niet eerst de huisartsenpost en/of huisarts hoeven te raadplegen. Wij zijn nl. ook al niet echt enthousiast meer over de huisartsenpost. Puck wordt behandeld door een fysiotherapeute i.v.m. een kleine heupafwijking, een pre-logopediste i.v.m. zijn weerzin om te eten ( zou ik ook hebben na al die problemen) en de kinderarts. De kinderarts kan niets anders voor hem doen dan de symptomen bestrijden maar beter worden zal hij nooit helemaal. Puck zal altijd astmatisch blijven en vatbaarder dan andere kinderen. Alles bij elkaar maakt dat we momenteel op ons tandvlees lopen, want zelf kom je ook niet tot rust. Wat alles enigszins goed maakt is dat Puck ondanks al zijn problemen toch een vrolijk en leif mannetje is, maar soms zie ik hem steeds benauwder worden en kan ik eigenlijk van binnen alleen maar huilen. Lieve Liesbeth, ik leef met je mee, heel veel sterkte en een dikke mail-knuffel, Loes