RS virus

Ha allemaal,
k ben al n tijdje niet meer op t forum geweest. Maar mn dochtertje heeft het rs virus:(. Ze is echt flink beroerd ervan, en ligt nu ook in het ziekenhuis. Verkouden, benauwd, niet willen drinken, spugen, koorts. Ze heeft nu ook een sonde en zuurstof. Echt heel naar om te zien allemaal. Ze ligt nu voor de 3e dag in het ziekenhuis, en het lijkt nu ietsje beter te gaan, naar mijn idee. De kinderarts komt straks weer bij dr kijken en dan horen we verder. Ws zal ze nog wel een paar dagen moeten blijven.

O dat is zo erg als je ukkie in het ziekenhuis ligt. Onze Sven lag met 7 weken in het ziekenhuis met een hersenvliesontsteking. Vreselijk. Voelde me zo gespannen en verkrampt. Elke keer heen en weer reizen...

Sterkte meid. Hopelijk heb je haar snel weel thuis.

Hè bah, wat vreselijk! Toen mijn zoon geboren werd zei een verpleegkundige tegen me ' wees blij dat hij in t voorjaar geboren is, oktoberkindjes worden veel sneller (jonger) ziek, verkoudheden, rs virus enzo, komt door de tijd van t jaar...' moet daar nu regelmatig aan denken, mijn dochter is van 29/10 en had met 2 w dr eerste verkoudheid al te pakken. Nu lees ik het van jou... Ze kunnen daar idd zo ziek van zijn... Ik hoop dat ze heel snel weer opknapt en weer lekker thuiskomt! Heel veel sterkte, je hart breekt hè, als je je kleintje zo ziet liggen...

Wat vreselijk!!
Mijn dochtertje is te vroeg geboren (8weken ziekenhuis, dus weet hoe je je voelt) Maar omdat ze te vroeg geboren is krijgt ze al vanaf September t/m April elke maand een spuit zodat ze niet of iig niet snel het RS virus kan krijgen.
Volgens mij krijgen gewoon geboren baby`s deze prik niet, geen idee waarom want heb het idee dat die kinderen altijd diegene zijn die in het ZH komen. Weet dat de spuiten superrrrr duur zijn! Maar elke dag ZH opname kost dagelijks 1000euro dus duurder dan de spuit. Daarom krijgt onze kleine hem ook. Je zal je wel vreselijk voelen dat je kleintje nu niet bij je is maar in het ZH en die onzekerheid. Je weet dat ze daar juist in goeie handen zijn maar een ZH accosieer je toch direct wel met iets ernstigs dus dat gevoel van angst blijf je houden wat mensen ook zeggen! Dat gaat pas weg als je kleine zich weer lekker voelt. Wat voor sonde heeft ze? een neus sonde?? Sterkte meid!

Terug
Bovenaan