Nu iedereen toch wel over de helft is, (ik ben vandaag 28 weken= 6,5 maand?) komt de bevalling steeds meer in zicht. Eerlijk gezegd ben ik er nog niet zo heel erg mee bezig, maar nu wees een vriendin me er op dat als je tijdens de bevalling in ieder geval de keuze wil hebben voor een ruggenprik je dat nu al moet bespreken en regelen anders kan het sowieso niet.
Wat doen jullie? Willen jullie een ruggenprik oid of in ieder geval die mogelijkheid open houden? of gaan jullie voor de natuurlijke manier?
Overigens wordt er alleen in Nederland zou moeilijk en (vind ik) zelfs een beetje neerbuigend gedaan over de ruggenprik. In andere landen is het de normaalste zaak van de wereld. Als ik over de ruggenprik zou gaan beginnen schaam ik me ergens zelfs een beetje omdat je toch een stoere hollandse vrouw moet zijn en die oerbeleving, de bevalling, moet meemaken.
Ben erg benieuwd naar jullie mening en wellicht ervaring!
Groetjes, Dolly
Wat doen jullie? Willen jullie een ruggenprik oid of in ieder geval die mogelijkheid open houden? of gaan jullie voor de natuurlijke manier?
Overigens wordt er alleen in Nederland zou moeilijk en (vind ik) zelfs een beetje neerbuigend gedaan over de ruggenprik. In andere landen is het de normaalste zaak van de wereld. Als ik over de ruggenprik zou gaan beginnen schaam ik me ergens zelfs een beetje omdat je toch een stoere hollandse vrouw moet zijn en die oerbeleving, de bevalling, moet meemaken.
Ben erg benieuwd naar jullie mening en wellicht ervaring!
Groetjes, Dolly