Rugpijn of rugweeen?

Hoi meiden,

ik heb zo'n hevige rugpijn ik kan helemaal niks ik heb mijn vriend net gebeld of hij zo thuis kan komen want ik moet echt plat liggen en dat lukt niet met mijn dochtertje die in de rondte loopt. Ik heb net toen ze een uurtje sliep zelf ook een uurtje geslapen maar het doet nu weer zo'n zeer.
Ik weet niet of het rugweeen zijn of gewoon hevige rugpijn wacht het maar even af.

Liefs zonnetje
39 weken + 1 dag
 
ik zou het niet weten, ik had het gisteravond ook en had ook voorweeen dus misschien is dit het bij jou ook wel zo, wat kan helpen is een lekkere warme douche straal erop

Sterkte
 
Ik heb regelmatig oefenweeén en dan met name in de rug. Het voelt als een golf pijn die op komt zetten en daarna weer langzaam weg zakt. Dus er zit duidelijk een piek in. Verder zeurt mijn rug ook wel, maar dat is niet zo pijnlijk als de rugwee.
Heb je al geprobeerd om een warme kruik tegen je rug of een douche of bad te nemen??
Wat fijn dat je vroend zo naar huis toe komt, want het is indd wel lastig als je kleine meid er ook nog rond loopt.
Heel veel succes en sterkte en hopelijk is het toch een teken dat de bevalling begint en is het niet alleen voorweeén.

Liefs marielle 37w3d
 
Vervelend die rugpijn. 't is te hopen eigenlijk dat het rugweeen zijn, dan is t niet voor niks ;-). Sterkte dr mee iig. Pak een warme kruik of zo.. Kan helpen.
x Taraneh 40 wk
 
hey, ik ken wat mensen die de dag voor de bevalling erge rugpijn hadden. dus wie weet???

dat zou fijn zijn toch als dat de oorzaak was?

iig sterkte, we horen het wel!
 
Ik had de dag voor bevalling ook erge rugpijn bij mn dochter, maar was meer zon ong. gevoel heel erg.... Hoop dat tbegint bij je succes meid!!

xxx Joyce 37,5 wk
 
Terug
Bovenaan