rugpijn

Heb de laatste week zo'n rugpijn echt niet normaal, heb pijn als ik zit lig of loop dus ja wat moet je dan....
Heb bijna het idee dat ik waggel (ben net 16 weken) gewoon van de pijn in mn rug.
Heb mn vorige zwangerschappen nooit geen last van gehad.

Hebben jullie ook zo'n last van je rug??

Ja! Ik ben nu 18,5 weken en ik loop ook niet zo charmant... Heb er vooral last van als ik weinig beweeg, zoals op mijn werk. Daar word ik erg stijf van! Gelukkig dus niet altijd last van, bewegen helpt bij mij erg goed!
Succes ermee...

Ik kan me aansluiten bij deze klacht errug last van mijn onderrug en heupen (ben nu 17 weken).
Bij de eerste geen last van gehad.
Als ik moe ben halverwege de dag ben ik al een eend waggel waggel.
Ben benieuwd hoe dat moet als ik nog dikkere buik heb.
Heb nu al een aardig buikje.

Hallo Yvanka,

Ik ben 18 weken zwanger. Het begon bij mij al bij 8 weken. Ik kon niet zitten, staan, liggen, lopen, echt helemaal niets. Huilen van de pijn. Mijn huisarts heeft mij geadviseerd om zwangerschapsyoga te doen. Dit doe ik gewoon thuis. Heb een mat en een bal gekocht. Zoek filmpjes op youtube en ik oefen elke dag half uurtje. Het scheelt zo erg veel, dat ik bijna kan zeggen dat ik er vanaf ben. Ook begin ik binnenkort met zwangerschapsgym en zwangerschapsfysio. Maar met alleen yoga thuis ben ik al heel ver gekomen. Succes en hoop dat je er wat aan hebt. O en voordat ik het vergeet; probeer trappen zoveel mogelijk te vermijden.

Jep...hier nog een. Maar mijn buik is ook best wel zwaar. Maar de yoga tip ga ik denk ik maar eens proberen. Kwaad kan het niet, dus niet geschoten...bedankt voor de tip:)

Herkenbaar! Alleen bij mij is het bekkeninstabiliteit. Inmiddels weet ik hoe ik er mee om moet gaan (heb het nu 5 jaar). Helaas hielpen fysio, therapie, e.d. niet, maar een bezoekje aan de osteopaat hielp wel wat. Ik kan in ieder geval weer lopen.

Terug
Bovenaan