rugpijn

Straalt het ook door naar je bil en dan naar je been?
Ik heb het namelijk ook en bij mij is ischias geconstateerd..
Moet nog kijken of fysio helpt, tot nu toe niet helaas. (ben trouwens ook 16 weken)

Ik vind die tips ook wel handig :)
Ga het de volgende keer even bij de VK aankaarten en op internet wat zoeken naar oefeningen. Heb vandaag een buikband van een collega te leen gekregen en dat voelt ook erg fijn! Heb m vandaag maar heel even om gehad, maar zal m morgen de hele dag even dragen. Lift de buik mooi wat en geeft wat stevigheid in de rug. Ben benieuwd!

Ik heb er ook last van en de vorige keer ook veel last gehad van bekkeninstabiliteit. Ik vind de oefeningen in dit boek echt super:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/bekkenpijn-tijdens-en-na-de-zwangerschap-druk-2/1001004005037904/index.html

Vooral de spreidoefening helpt echt heel goed tegen de pijn. Zowel bij (lage) rugpijn als bij bekkenpijn. En lekker simpel op bed uit te voeren :)

@yvanka86: zo'n bekkenband is inderdaad fijn, maar ze raden aan om die alleen te dragen als je veel inspanning moet leveren of zo. Want als je hem teveel draagt worden je spieren slapper en dat werkt juist averechts.

Terug
Bovenaan