Ruilwaar of spulletjes waar je van af wilt?

Hoi meiden,

misschien is het leuk op om deze manier wat spulletjes uit te wisselen?
Zelf ben ik nog op zoek naar een tummy tub, voedingskussen hoezen, een aankleedkussen  (in jongetjes kleur) en uiteraard straks nog jongetjes kleding.
Nu is het niet direct  voor de hand liggend dat vanuit dit forum dergelijkse spulletjes overbodig zijn, maar je weet nooit wat mensen hebben liggen, toch?

Verder heb ik tassen vol meiden kleertjes in de aanbieding van maat 56 tot maat 86 geschikt voor alle seizoenen. Voor een prikkie  of ruilen tegen jongetjes spulletjes mag het weg!

Groetjes G.

Hallo, best een leuk idee,

Ik heb veel jongenskleding!!!! Allemaal net zo mooi en schoon. Ik heb zoveel gekocht, dat hij bepaalde dingen niet eens heeft aangehad. Ik heb niet echt van die hele stoere kleertjes in maat 50-56-62, maar meer babyachtig, dus zacht en lichte kleuren.
Vanaf 62 is het wel stoerder.
Ik heb voor de liefhebber nog een maxicosi. Ook de maxicosi is amper gebruikt en ziet er super uit.
En tevens heb ik een hele romantische hemel. Het is creme. Echt super mooi!!
Echt mooi voor een wieg of ledikant.
En ik heb eventueel ook nog een kinderwagen. De maxicosi mura. Vorig jaar de beste van de consumentenbond. Is niet zo oud. want mijn eerste is nog geen jaar oud!!
Nou ik hoor het wel.

Groetjes

Hoi Suno,

Waar kom je vandaan?
Ik heb evt wel interesse in de maxi cosi. (kleur?)
Na 4 kids is de onze echt helemaal versleten, maar om nu voor 1 kindje een splinternieuwe te kopen.....
Wat zou je ervoor willen hebben?

Groetjes Manda

Hallo Manda,

De kleur is zwart. Wij wonen in Gelderland. Ik wil er graag nog €45 voor hebben. Waar woon jij? Wij hebben nogal wat chafeurs in dienst, die door heel nederland rijden.  dus misschien als je op een route woont, dat het om de hoek gegooid kan worden.

Ik hoor het wel

Groetjes

Hoi meiden,

voor het gemak heb ik alles maar even bij elkaar op de foto gezet.
Ik heb ook eventueel een foto van de kleertjes per maat.
Het begint bij maat 56 en de grootste maat ik 74/80

De nieuwwaarde van de spulletjes is bij elkaar ongeveer 250 euro.
Er zitten o.a. 2 winterjassen bij, 3 zwembroekjes en een badpakje, heleboel sokjes en tuniekjes...
En wat nu niet past is altijd weer leuk om weg te geven aan vriendin, zus of nicht, toch?

Voor een leuke prijs mag het weg voor iemand die belangstelling heeft!

groetjes!

quote: Gabrielle26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2009 10:57:42'));

Hoi meiden,

voor het gemak heb ik alles maar even bij elkaar op de foto gezet.
Ik heb ook eventueel een foto van de kleertjes per maat.
Het begint bij maat 56 en de grootste maat ik 74/80

De nieuwwaarde van de spulletjes is bij elkaar ongeveer 250 euro.
Er zitten o.a. 2 winterjassen bij, 3 zwembroekjes en een badpakje, heleboel sokjes en tuniekjes...
En wat nu niet past is altijd weer leuk om weg te geven aan vriendin, zus of nicht, toch?

Voor een leuke prijs mag het weg voor iemand die belangstelling heeft!

groetjes!

hoi hoi

en wat is je prijs?mn schoonzusje en broertje verwachten rond 9mei ook een meisje en aangezien mijn andere schoonzus ook een meisje heeft van augustus zijn bijna alle kleren na haar gegaan

hoor van je liefs

Terug
Bovenaan