Ruilwaar of spulletjes waar je van af wilt?

Hey Suno,

Ik heb zeker wel interesse.

Heb je toevallig een foto  ?

Wel zo makkelijk dat jullie chauffeurs hebben, we wonen in Brabant.

Precies tussen Tilburg en Eindhoven.

Groetjes Manda

Ik kan helaas geen foto hier plaatsen. Ik heb geen hyves enzo. Maar ik wil het anders wel naar je mailen. Of mijn man dan, want zo geweldig ben ik daar niet mee. . En tilburg is absoluut geen probleem, want daar hebben wij ook een franchiser. Dus wij rijden die routen regelmatig...

groetjes

ook ik bied een maxicosi aan uit 2008

is super goede staat! prijs is 50 euro

incl verkleiner en zonnenkap

en dan bied ik mijn kinderwagen aan

http://link.marktplaats.nl/239174521

voor andere foto,s druk ff op de link

hierbij bied ik onze

Quinni Speedi SX Forest Flame aan (deze uitvoering word niet meer gemaakt en is dus speciaal)

Zeer mooie Quinni met "parelmoer" effect groen/oranje.

Zeer compact en makkelijk invouwbaar/uitvouwbaar.

Incl reiswieg "dreamy" (deze is bijna niet gebruikt) 2 maten regenhoes adapters zitverkleiner voeten zak en dekentjes matrasje en muskieten net plus een verzorgingstas in de zelfde uitvoering van de wagen dus zelfde kleuren ook zitten alle boekjes ernog bij

het is echt een hele fijne wagen maar omdat wij een 2e krijgen moeten we nu aan een duowagen gaan geloven!!

Hoi meiden

Ik heb hier nog heeeeeeeel veel liggen zowel jongens als meiden.

Ik heb namelijk een webshop heel kort gehad en heb dus wel die kleding over.

Merken zoals name-it ducky beau villa happ en weet ik veel.

Ook heb ik nog een hele grote vuilnis zak vol met jongens maatje 50 t/m 80

Als je hierheen gaat kan je ze zien moet je ook even bij me andere advertenties kijken dan zie je alles.

http://link.marktplaats.nl/240409770

Liefs
Gaby

Wat een geweldig idee! Ik ben een beetje bezig met alle spullen aan het uitzoeken en aanstaande woensdag weten we of wij al bijna klaar zijn ( ik heb 2 jongens ) of dat er ook nieuwe spullen moeten komen er dat er gelijk een heleboel overbodig is!

Ik kom er later in de week dus op terug!

Groetjes Brechtje

Hee mama's,

Heeft er iemand misschien jongenskleertjes in de aanbieding voor een zacht prijsje, dan kan ik daar misschien een vriendin (die jong en alleenstaand zwanger is),
blij mee maken.
Helaas weten wij nog niet (zeker) wat het wordt omdat  de kleine zo beweeglijk was tijdens de echo.
Ik hoor het graag.

Liefs Manda

Hoi,

Ik heb deze wagen op marktplaats staan. Voor en zacht prijsje kan hij aan huis afgehaald worden.
Als iemand interesse heeft kun je altijd even reageren of mailen.

Groetjes Manda

Terug
Bovenaan