ruim 1 jaar en alleen bv drinken

idd, mijn oudste heeft ook ruim 2 jaar bv gekregen. En ach als je weet hoe vaak ik vanaf 6 maanden gehoord heb moet je niet eens stoppen zo een groot kind aan de tiet is toch raar. Nou ja ik vond dat altijd zo vreselijk minderwaardig.
Nu zeg ik meestal als mensen vragen geef je nu nog bv hoe lang ga je daar mee door dat ik Zoë aan de borst naar het altaar breng.

Daarnaast eet ze verder alles wat ze mag en "moet".

Liefs
 
borswtvoeding is gewoon het beste wat er is voor je kindje en zolang jij en je kindje zich daar goed bij voelen is dat prima en idd hier in nederland vinden we het 'gek'als kinderen "lang"bv krijgen maar je geeft je kindje gewoon het mooiste en het beste wat er is. Ga zo door en volg je gevoel laat ze maar .........

liefs mama v floortje
 
Hoi,

Ik ben bij mijn jongste met 15mnd met de bv gestopt omdat ik niet meer voldoende had, maar tot die tijd wilde hij ook eigenlijk alleen bv, zolang jij er geen last van hebt is dat geen probleem, wil je echt wat minderen dan zul je vaker iets moeten aanbieden, ik zou geen sap geven als het niet hoeft liever gewoon water, als je dit regelmatig geeft gaan ze vanzelf meer drinken!

Gr MJ
 
Terug
Bovenaan