Ruim 2 wkn overtijd/ testen negatief/ wel zwangerschapssymptomen

<p>Hoi,</p><p>Veel forums gelezen over soortgelijke situatie, maar geen bevredigend antwoord.</p><p>Ik ben 33, bijna 9 jaar getrouwd en een zwangerschapswens sinds 9 maanden. </p><p>Sinds die tijd tijd cyclus van 28-37 dagen. Deze keer na 5 dagen overtijd na langste cyclus getest. Negatief. Menstruatie bleef uit. </p><p>Omdat ik wel diverse symptomen had opgepikt, begon ik me toch echt af te vragen of ik deze keer niet gewoon zwanger ben geworden. Ander merk test gekocht, ook negatief (weer zo'n 5 dagen later).</p><p>Intussen vallen de symptomen toch op, vooral ook in combinatie. Ben namelijk; soms misselijk, heb af en toe hoofdpijn, menstruatiepijn, gevoelige tepels, rommelende darmen, wat vloeibaar en transparant vocht verlies, duizelig, opgezette buik en lig vaak in de loop van de nacht wakker (anders nooit). </p><p>Ben inmiddels 4 verschillende merken testen verder, stuk voor stuk negatief. Terwijl ik niet het gevoel heb dat er een ongesteldheid aan zit te komen. Mijn NOD is 4 maart.</p><p>Huisarts paar dagen geleden gebeld, die zegt doodleuk negatieve test is niet zwanger.</p><p>Ik gebruik wel medicijnen die mogelijk de test een verkeerde uitslag kunnen geven..</p><p>Wil gewoon duidelijkheid, en hoewel ik absoluut een kinderwens heb, ben ik niet hopeloos. </p><p>Mijn gevoel zegt "Je bent zwanger".</p>
 
Hoi mint,
 
heb je toevallig de clearblue digitale test al geprobeerd??
ik ben nu voor de 2e keer zwanger en alle testen gaven bij mij ook allebei de keren negatief aan behalve de digitale van clearblue... en ik heb toch echt een geweldig zoontje en de echo’s laten ook duidelijk een 2e kindje in mijn buik zien ;)
En anders gewoon aandringen op een test bij de huisarts hoor!
Liefs
 
Hai ?,
Dankjewel voor je bericht. Ik denk ook echt dat het bij mij wel zo is ondanks de negatieve testen. Idd als laatste die CB digital gedaan, had ook goede hoop op die. Maar helaas ook daarop negatief.
Ik kijk het nog even aan. ?
 
Hi Mint,
Bij mij hetzelfde. Allemaal negatieve testen, maar nu vier dagen over tijd. Ik snap er niks van. Maar heb geen gevoel zwanger te zijn. 
Volgens mij kunnen alleen medicijnen voor ivf en iui de test beinvloeden. Andere niet, wat slik je dan?
En welke testen heb jij gedaan? Kruidvat met een plusje gaven wel vage streepjes, maar die van 2 voor 5 eur niet.
Ik vraag me af of de "positieve" testen wel goed zijn dan..
Het plusje was trouwens bij mij na drie dagen niet duidelijker geworden...
 
Hai,
Hè wat vervelend ook voor jou! Lastig die onduidelijkheid.
Ik had helemaal niets, ook geen vaag streepje. Ik heb die van de Action gedaan, twee van de Kruidvat (2 voor €10) en als laatste CB digital.
Nee, ik gebruik andere medicijnen.
Ik lees altijd op de forums als je een plusje hebt, ook al is die vaag, dan ben je waarschijnlijk wel zwanger. Zelf geen ervaring.
Afwachten maar..
 
 
Wat vervelend die onzekerheid! Ik denk dat je geduld moet hebben. En zonder je hoop weg te willen nemen: een sterke zwangerschapswens kan ervoor zorgen dat je lijf je goed voor de gek houdt. Succes
 
Terug
Bovenaan