Ruim 2 wkn overtijd/ testen negatief/ wel zwangerschapssymptomen

Daar ben ik weer.
Inmiddels 2 weken en 5 dagen overtijd. Vanochtend test nummer 5 gedaan. Wéér negatief..
Voel me nu vaker misselijk en ook heviger en het is me opgevallen dat ik een super zachte huid heb. Ook zeurende pijn aan de binnenkant van mijn bovenbenen en een heel onrustig/ adrenaline-achtig gevoel in mijn lijf.
En liep gisteren door de supermarkt en walgde van het zien/ ruiken van sommige producten.
Ik ben er vrijwel zeker van dat ik zwanger ben. Heb daarom een echo laten inplannen voor 3 april. Op eigen initiatief, artsen nemen me niet serieus. Heb gezegd dat als ik in tussentijd toch ongesteld word en/of de symptomen verdwijnen ik de afspraak nog wil kunnen afzeggen. Dat was geen probleem.
Heel raar, zo lang overtijd en diverse typische zwangerschapssymptomen en toch negatief testen.
En ja, heb gehoord van veel vrouwen die hopeloos zijn en elke maand met smacht hopen op een zwangerschap. En dus schijnzwanger kunnen zijn. Maar wij zijn er niet zo actief mee bezig. Nooit ovulatie exact bepaald en altijd op de gok eens seks gehad. Dus zit naar mijn idee niet tussen mijn oren. Of er moet een andere reden zijn voor deze combinatie aan zwangerschapssymptomen.
 
Heel bizar.. vanmorgen ineens ongesteld geworden. 20 dagen overtijd. 
26 januari begon mijn laatste ongesteldheid. Bijna 2 maand geleden!! 
Kan die klachten dan echt niet verklaren. Ik ben nooit misselijk bijvoorbeeld. En pijnlijke borsten/ tepels ook anders nooit.
Maar goed. Nu is het wel duidelijk dat ik iig niet zwanger ben.
Andere dames zoiets gehad?
 
Wat vreemd! 20 dagen overtijd is best wel lang.. kan het niet zo zijn dat je een miskraam hebt gehad nog voor je hebt getest en je lichaam daardoor zo van slag is geraakt? Heb er zelf geen ervaring mee of verstand van maar dat is het enige wat me te binnen schoot..
Gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent.
Groetjes 
 
Hee Mint. Ik heb vorig weekend mijn menstruatie gehad na 51 dagen overtijd!!!
ik ben 1 oktober gestopt met anticonceptie Nuvaring. Ik lees hier en daar wel eens dat het zelfs tot een jaar kan duren voordat je hormoonhuishouding weer volledig genormaliseerd is.
die klachten matchen daar dan denk ik weer niet bij.
dat rare vrouwenlichaam!! Volgens mij hebben mannen het veel makkelijker!!
 
Hey Jilla en Tat Tie,
Dank jullie voor je meeleven. 
Zou kunnen hoor een vroege miskraam. Is ook wel even in mij opgekomen.
Zou ook kunnen dat het nog niet op de rit was, mijn hormoonhuishouding. Ben bijna een jaar geleden gestopt met Provera (hormoon waardoor je niet ongesteld wordt, gebruikte ik tegen endometriose). Maar omdat ik toch sinds het stoppen daarmee een redelijke regelmatige cyclus heb vond ik dit ineens een rare uitzondering.
Anyway.. nu maar weer verder.
 
Hi Mint,
 
Ik ken je onzekerheid. Ik heb het zelfde gehad vorige zomer. Uiteindelijk 190 dagen niet ongesteld geweest. De eerste paar dagen denk je nog, even wat geduld... maar na 2 weken heb ik toch contact gezocht met de huisarts. Ik had namelijk alle symtomen van een zwangerschap, maar wel een negatieve test uninetest en bloedtest.
Uit onderzoek bij de gynacoloog bleek dat ik PCOS heb, menstruatie blijft dus uit. En voor de andere sysmtomen, mijn lichaam heeft mij behoorlijk voor de gek gehouden ;)
Ik vond vooral de onzekerheid erg vervelend. Nu bezig met Ovulatie Inductie om zwanger te worden met homonen.
Trek gewoon aan de bel bij je huisarts, als je de onzekerheid zat bent!
 
Gr A
 
 
Dankjewel! Fijn om zo meer verhalen te lezen uit ervaringen.
Was wel even schrikken denk ik dat er pcos uitkwam. Gelukkig is er met medicatie wel een hoop aan te doen. Maar dan nog blijft het vervelend.
Ik hoop dat je zwangerschapswens gauw in vervulling gaat. En die van mij ook ?. 
Liefs
 
Mijn bijna 3 weken verlate menstruatie is voorbij. Gek genoeg blijven er zwangerschapssymptomen opduiken. Heb echt al een buikje (heb normaal ook wat overgewicht, maar dit is zo'n typisch rond buikje. En verder niet aangekomen.
Ik moet om mijn medicijngebruik iedere 3 mnd bloedprikken. Nadien doen ze er altijd zo'n watje op met twee plakkers. Ik bloed dan nooit na. Afgelopen week ineens hele watje vol gebloed nadien. Viel echt op. Dus mijn bloed is anders.
Ik heb veel buik- en rugpijn en volgens mij zijn mijn hormonen ook flink in de weer. Best regelmatig huilen. En kan ook heel blij zijn.
Vanochtend hadden mijn man en ik seks en nadien was het sperma lichtroze wat uit mij kwam. Vermengd met een beetje bloed dus. Ik schrok, maar las toen ook dat diverse zwangere vrouwen dit hebben gehad.
Dus.. wetenschappelijk gezien zou ik niet zwanger zijn aangezien ik inmiddels 6 negatieve testen heb gehad. En dus zelfs ook nog eens ongesteld ben geweest.
Toch geeft mijn lijf mij allerlei signalen dat het wel zo zou kunnen zijn.
De echo op 3 april heb ik dus maar gewoon laten staan. Als er dan niks te zien is zal ik toch maar verder onderzoek moeten doen wat er dan misgaat in mijn lijf. 
Vind het zo lastig dat mijn hoofd heen en weer geslingerd wordt in gedachten of ik wel of niet zwanger ben! Wil het gewoon weten.
Liefs Mint
 
Terug
Bovenaan