Ruim 5 weken en symptomen worden minder

<p>Hallo dames, heeft hier iemand ervaring mee? Ben intussen een ruime 5 weken zwanger en vorige week veel last van me borsten gehad, alleen is dit nu een heel stuk minder geworden (bijna weg zelfs) ! Verder voel ik me kip fit en geen bloedingen of iets dergelijks! Het maakt me beetje onzeker... </p><p>xxx</p>

Dus hoef mezelf geen zorgen te maken? Want voel me echt goed zeg maar.. nergens last van buiten volle borsten en afgelopen week pijnlijk..

Het enige symptoom dat ik had in het begin is pijnlijke borsten. Die waren verder ook niet altijd even heftig aanwezig, soms inderdaad zelfs een dag helemaal niet. Ik herken je onzekerheid dus wel, want dat had ik toen ook. Heb nog nooit zo vaak in mijn borsten geknepen als die eerste weken tot de echo haha. Maar nu ruim 32 weken zwanger van een gezonde jongen, ik zou me niet al te druk maken en zoals BenB al zegt, symptomen komen en gaan! Heb je al een eerste afspraak met de verloskundige gepland?
Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

Bedankt voor de felicitatie! Ja heb over drie weken me eerste echo.. dan is het een ruime 8 weken.. lang wachten tot die tijd maar dan kunnen we ook echt iets waarnemen.. 
moet mezelf inderdaad niet zo druk maken, maar merkte gewoon dat her afgelopen week zeer pijnlijk was en nu echt bijna niet.. wel zijn ze flink gegroeid/gezwollen.. ben ook helemaal niet misselijk wel enorm moe? lig iedere avond om 10uur in bed
jij trouwens ook van harte gefeliciteerd?spannend hoor eerste kindje?

Ik zal je zeggen dat ik bij allebei mijn zwangerschappen echt nergens last van heb gehad... geen misselijkheid, pijnlijke borsten oid dus het kan echt ;-) wees blij en geniet ervan!

Hoi Tantebets,
Zo herkenbaar, die eerste weken bouw je echt een haat liefde verhouding op met die kwaaltjes. Maar inmiddels uit ervaring kan ik zeggen dat ze idd komen en gaan en dat dat erbij hoort. Je bent nu ook nog de HCG aan het opbouwen. Ik kreeg rond de 9e week echt een piek in klachten en kwaaltjes. Inmiddels weet en hoor ik ook dat je ook kwaalvrij een prima zwangerschap kan hebben. Hopelijk is beide je gegund? die eerste weken tot die eerste echo duren ook tergend lang. Omdat je verder nog niets ziet en voelt, wil je soms de bevestiging uit je kwaaltjes halen. Maar dus echt niet nodig!

Gefeliciteerd!! Ik had de eerste weken ook erg last van pijnlijke borsten maar dit ging ook spontaan voorbij. Inmiddels ben ik 9+3 en we hebben vorige week een positieve echo gehad! Het komt en gaat  met de kwaaltjes. Dus echt geen reden om je zorgen te maken.

Terug
Bovenaan