Ruim 5 weken en symptomen worden minder

Iedereen stet me wel enorm gerust, thanks! Het is alleen zo gek en inderdaad je bent maar aan het wachten en wachten.. maar ik wacht netjes af, als we onze echo krijgen ben ik een ruime 8 weken, dan kunnen we ook zeker iets waarnemen! Nu wel al enorm veel zin in om dat kleintje te bewonderen. Super fijn dat jullie zwangerschappen ook zo positief verlopen?

Als ik in mijn geheugen graaf dan geloof ik dat ik ook ruim 5 weken was toen ik zo’n zelfde topic hier opende. 
Inmiddels heb ik een kind van 12,5 maand ;) 
tegen mij werd toen ook gezegd: geniet maar even van die weinige symptomen want dat kan nog weleens anders worden. Ik dacht toen: ik hoop dat ze erger worden want dan gaat het voor mijn gevoel goed met Mn zwangerschap. Toen was ik net 8 weken en begon de misselijkheid , de hele dag door, spugen, niets kunnen eten etc. Dat hield aan totdat mijn kind geboren was, echt zo letterlijk! 
Dus ook ik ga nu zeggen: geniet nog een beetje van deze stilte voor de storm die misschien nog komen gaat ;) 

Ik ga inderdaad genieten van de zwangerschap en daarbij mezelf geluk toe spreken dat ik op dit moment weinig last heb! Hopelijk houd dit dan aan en krijgen we een mooie echo te zien. Grappig wel dat zoveel meerdere vrouwen er last van hebben en je eerste instantie denkt dat jij de enige bent! Bedankt voor alle lieve maar vooral geruststellende reacties??

Als eerste gefeliciteerd!
In het begin had ik ook niks anders dan gevoelig borsten. Die heb ik nu nog maar nu wel anders. Ik hoef niet op mn buik op iets hards te liggen want dat doet zeer, maar snel van de trap af lopen waardoor ze "schudden" deed juist in het begin veel pijn en nu niks. 
In het begin ook alleen maar heel moe, nu begint de misselijkheid met vlagen te komen en erg last van opgeblazen gevoel. Maar dat was ook allemaal pas vanaf een week of 6. 
Het is voor iedereen zo verschillend wat de zwangerschapskwaaltjes zijn. Zoals iedereen al zegt geniet er lekker van! En succes met wachten tot de 1e echo!?

Hallo tantebets, 
Hoe is je echo gegaan? Ik zit nu met hetzelfde... Had hele gevoelige borsten en ineens is het veel minder. Alleen moet nog 3 week wachten voor de eerste echo.

Terug
Bovenaan