ruisje bij hart

bijna 31 jaar geleden ben ik ook geboren met een ruis bij mijn hart. ook mijn ouders schrokken hiervan.maar ik heb er niets aan over gehouden. heb ook geen idee of het er nog is. maar voel me prima.

groet Anke
 
Hoi,

Mijn dochter van nu 3 maanden oud, bij haar is het ruisje ontdekt toen ze 1 maand oud was, wij zijn bij de huisarts geweest die ons doorstuurde naar de kinderarts, die heeft 2 weken geleden een echo gemaakt en het blijkt een gaatje tussen de twee boezems te zijn. Volgens hem was het gaatje wel groot, maar eerst afwachten tot ze een jaar is. Deze week moeten we nog een keer zodat de kindercardioloog van het ziekenhuis in Utrecht haar ook kan zien en gewoon voor de zekerheid, want aan de buitenkant zie je niks aan haar, ja misschien iets sneller moe dan de andere kinderen van haar leeftijd. Maar ik mag wel met haar naar babyzwemmen. Maar toch ergens ga je toch afvragen of je iets fout hebt gedaan. Mijn vriendin zegt van niet. En ergens weet ik ook dat dat zo is. Maar onze dochter is voor ons een wonder omdat wij ook moeite hadden met kinderen krijgen, dus op de een of andere manier komt het toch iets anders aan.
Maar voorlopig probeer ik het positief te zien. Maar toch de zorg is er, van wat als.....?

Groeten

een (over)bezorgde moeder

 
Terug
Bovenaan