Rust en derde trimester

76Femke

New member
Wat een rust hier! Bij mijn vorige zwangerschap (feb 11) gebeurde hier echt ontzettend veel meer. Maar moet zeggen dat dit op meerdere vlakken een hele andere zwangerschap is ;-)

Het derde trimester is er of in ieder geval in zicht. Nog even en dan mogen wij onze lieve kleintjes in zicht houden.

Geniet se!
 
Bij mijn vorige zwangerschap (sept 11) gebeurde er ook veeeeel meer in de mamaclub! Het is hier een beetje uitgestorven. Wel jammer.

Hoe is het met jou nu? Hier enorm moe steeds. Bekken laat me in de steek en last van groeipijnen. Volgende week 'lekker' suikerdrankje drinken om glucose te testen en dan ook de test voor rhesus-c. Hoop maar dat er geen antistoffen worden gevonden. Over 6 weken een extra echo voor de niertjes ivm afwijking eerdere zoon en hopen dat de placenta dan is 'opgeschoven' anders wordt het een keizersnee en dat zie ik echt niet zitten...
Maar wel genieten van de flinke schoppen, draaiende knieën, vuistslagen, kopstoten en uitstekende billen haha.

Hoop dat het met de andere zwangeren hier ook goed gaat.
 
Haai, fijn dat het op zich goed gaat met de baby ;-)

Ik ben zelf de 5de december gevallen (niet van het dak hoor ;-) ) en heb daar heerlijk bekkeninstabiliteit aan over gehouden.
Onlangs ook de glucose test gehad, 4.8 en 5.2 oftewel er gebeurde niets! Had niet anders verwacht. Ook de rhesus test gehad afgelopen maandag.
Hier verder erg veel stress door verschillende omstandigheden en ik hoop zo hard dat ons kindje in spe er niets van meekrijgt. Onze zoon was erg klein (2110) en hoop nu op een iets groter kindje.

de 24ste weer kleine controle. En 6 januari weer even kijken naar de groei. We zijn zeer benieuwd! Het blijft spannend
 
Terug
Bovenaan