Rust in de chaos!!!

Na 6 maanden van langs elkaar heen leven door onze banen (ik ben SEH verpleegkundige en Fons steward bij de KLM) lijkt er rust te komen!
Ik ben aangenomen voor een nieuwe baan en ga redelijk regelmatig werken! Nauwelijks weekenddiensten meer, geen nachtdiensten meer, geen zon en feestdagen meer...........
Ik had nu al buikpijn over hoe het met de feestdagen zou moeten, zometeen fons in het buitenland en ik nachtdiensten...........waar breng ik mijn meiske onder tijdens die gezellige dagen? Ik hoef er nooit meer over na te denken!

We merkten dat het funest was voor onze relatie en er moest dus iets veranderen, en zie daar.............wat een rust in mijn hoofd!!

Zo, moest even mijn blijdschap delen!

Kus Rimke

O meid wat ontzettend fijn!!! Werk naast je gezin moet leuk blijven en niet ten koste gaan van het gezinsleven en je relatie!!!
Hier ook een mama die in het begin erg moest zoeken, maar nu ook in aug bij een andere baan begin!!

Hopelijk brengt het rust in je gezinnetje, geniet ervan en van je mooie meissie!!!

Liefs

Nou in dat geval wens ik je nu al hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe !
Ik kan me heel goed voorstellen dat al die onregelmatigheid niet goed is voor je kleine en relatie. Gezin boven alles!
Heel veel succes bij je nieuwe baan!

Ha Rimke!

Lekker joh! Gefeliciteerd! Wat ga je nu voor werk doen?? of heb ik het niet helemaal goed gelezen?
Mijn man is gewoon verpleegkundige, maar het zou me wat waard zijn dat die onregelmatigheid eruit is.... maar ja, ik wist het voordat we trouwden...en soms heeft het ook zn charmes.

Geniet van het vooruitzicht!