Rust in de chaos!!!

Na 6 maanden van langs elkaar heen leven door onze banen (ik ben SEH verpleegkundige en Fons steward bij de KLM) lijkt er rust te komen!
Ik ben aangenomen voor een nieuwe baan en ga redelijk regelmatig werken! Nauwelijks weekenddiensten meer, geen nachtdiensten meer, geen zon en feestdagen meer...........
Ik had nu al buikpijn over hoe het met de feestdagen zou moeten, zometeen fons in het buitenland en ik nachtdiensten...........waar breng ik mijn meiske onder tijdens die gezellige dagen? Ik hoef er nooit meer over na te denken!

We merkten dat het funest was voor onze relatie en er moest dus iets veranderen, en zie daar.............wat een rust in mijn hoofd!!

Zo, moest even mijn blijdschap delen!

Kus Rimke

O meid wat ontzettend fijn!!! Werk naast je gezin moet leuk blijven en niet ten koste gaan van het gezinsleven en je relatie!!!
Hier ook een mama die in het begin erg moest zoeken, maar nu ook in aug bij een andere baan begin!!

Hopelijk brengt het rust in je gezinnetje, geniet ervan en van je mooie meissie!!!

Liefs

Nou in dat geval wens ik je nu al hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe !
Ik kan me heel goed voorstellen dat al die onregelmatigheid niet goed is voor je kleine en relatie. Gezin boven alles!
Heel veel succes bij je nieuwe baan!

Ha Rimke!

Lekker joh! Gefeliciteerd! Wat ga je nu voor werk doen?? of heb ik het niet helemaal goed gelezen?
Mijn man is gewoon verpleegkundige, maar het zou me wat waard zijn dat die onregelmatigheid eruit is.... maar ja, ik wist het voordat we trouwden...en soms heeft het ook zn charmes.

Geniet van het vooruitzicht!

Gefeliciteerd Rimke, de basis voor je welzijn is toch dat je gezin loopt, en jullie je tevreden en blij voelen. Goed dat je stappen hebt gezet. Heel veel succes met je nieuwe baan, en geniet van al die heerlijke uren met je gezinnetje samen voor de boeg!! Wat heerlijk voor jullie meiske dat er voor haar ook rust in de tent komt, en ook fijn voor je man, zo kan hij ook met een gerust hart zijn werk doen. Goed gedaan hoor!!! Liefs Pippi

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Ja dat lijkt me idd erg druk en lastig als je allebei zo een drukke baan hebt en vooral die onregelmatige diensten.
Dat zal vast een stuk relaxter worden!

xx

Gefeliciteerd met je jieuwe baan!

Ik werk zelf ook wisseldiensten en dat kan er wel eens aardig inhakken ja.
Wat ga je doen? Ben heel benieuwd hoe het regelmatige werken je gaat bevallen.

Groetjes

Terug
Bovenaan