Rust in de chaos!!!

Hoihoi,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan en de komende rust in jullie gezinnetje.
Ik werk ook in de zorg en zou ook best wel een baan in de zorg willen, zonder onregelmatigheid. Maar ja, die zijn een beetje dungezaaid, lijkt het.
Veel succes in ieder geval en laat even weten hoe het bevalt.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoi Rimke,
ik lees nu je bericht pas!! wat heerlijk!!!! Ljkt mij inderdaad erg moeilijk als jullie beide onregelmatig werken..... ik baal al flink van brendans onregelmatige uren en jullie hebben dat dubbel. pffff!!! geniet van de uurtjes en de gezellige feestdagen samen!! hier hebben we van de laatste 5 jaren 1 jaar kerst en oud en nieuw kunnen vieren.... de anderen moest hij werken of moest hij om 4 uur alweer uit bed voor de ochtenddienst.

groetjes,
petra

Dank jullie wel voor de lieve reacties!
Het is indd een superfijn gevoel, vanaf september op maandag een avonddienst (is fons thuis), en op woensdag en vrijdag een dagdienst! Dan kan maudy naar de opvang............hoezee!
Ik ga werken op de uitslaapkamer van hetzelfde ziekenhuis als waar ik nu werk. Ik hoef geen opleiding te volgen, mijn IntensiveCare diploma is voldoende (meer dan.......).
Ben benieuwd........hopelijk in het najaar/winter voor een tweede gaan klussen, is een fijn gevoel dat ik dan zelden meer een weekend hoef te werken en alle feestdagen vrij ben zodat we geen oppas hoeven te regelen tijdens zulke dagen!

Kus!

Terug
Bovenaan