Ik weet ook wel dat het beter wordt, maar daar heb je op het moment zelf niet zoveel aan... Vannacht heb ik als een blok geslapen en voelde me vanmorgen zowaar uitgerust! De oudste logeert wel eens bij mijn schoonzus en zwager, zodra die terug zijn van een maand (!) vakantie (wil ik ook!) gaat ze daar weer een keertje heen. Zelf hebben ze geen kinderen dus de jongste durf ik daar nog niet heen te sturen.
Ik denk dat ik gewoon een keer vrij neem op een dag dat de kids naar de creche zijn, niet werken is financieel niet echt haalbaar. Toen Laura nog zo klein was rustte ik uit op mijn werk en dat zal nu weer zo voelen, op mijn werk zijn er geen onverwachte dingen, thuis wel...
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben en vind het heel fijn dat ik hier even kan klagen!
Ik denk dat ik gewoon een keer vrij neem op een dag dat de kids naar de creche zijn, niet werken is financieel niet echt haalbaar. Toen Laura nog zo klein was rustte ik uit op mijn werk en dat zal nu weer zo voelen, op mijn werk zijn er geen onverwachte dingen, thuis wel...
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben en vind het heel fijn dat ik hier even kan klagen!