rust

Lieve Komal,

Wat moedig van je dat je aan ons je verhaal wil doen! Je hoeft je echt niet te verontschuldigen voor je bericht.
Het is confronterend om je verhaal te lezen, omdat dan de herinneringen aan *Finn weer boven komen, maar dat is niet erg! Ik vind het fijn dat je dit, hoe moeilijk ook, met ons wil delen.
Helaas kan ik me wel voorstellen hoe je je voelt. Maar ik kan je vertellen dat het verdriet met de tijd minder heftig wordt.

Heel mooi dat jullie een plekje in de kamer hebben gemaakt.

Moeilijk om je andere kind zo verdrietig te zien. Zo een klein mannetje kan natuurlijk niet goed duidelijk maken wat hij voelt. Heb je nog wat gehad aan dat boekje 'Bedje in de wolken'?

Blijf vooral schrijven als dat je goed doet. Een luisterend oor is het minste wat wij kunnen geven. Let goed op jezelf en aan wat je aankan. Het is zo heftig wat jullie nu meemaken.

Heel veel sterkte
Liefs Dominique

Lieve Komal,

Wat fijn dat je kleine zoontje er zo mooi uit zag en dat je goed afscheid hebt kunnen nemen.
Ik vind je een hele dappere vrouw. Voor een moeder lijkt me niks erger dan een kind verliezen.
En wat fijn dat je een mooi plekje in de woonkamer hebt gemaakt.

Nogmaals veel sterkte. Niet alleen voor jou en je man, maar ook vooral voor je zoon.

Liefs

Lieve Komal,

Laat ik allereerst zeggen dat je je niet hoeft te verontschuldigen voor je lange verhaal. Al schrijf je hier een verhaal van 16 kantjes, je bent en blijft welkom!! En meelezen mag natuurlijk, je bent en blijft een decembermama!

Wat een heftige weken hebben jullie achter de rug... Wat fijn dat het afscheid zo mooi was. Hopelijk kun je een beetje herstellen van de bevalling en kun je je verdriet een plekje geven, al zal dat wel even duren. Maar laat je tranen de vrije loop en ik hoop dat jullie zoontje van 4 jullie af en toe een glimlach kan bezorgen!

Sterkte meid!

Lieve Komal!

Wauw wat knap hoe je hier mee om gaat echt respect!
Wat ben jij een sterk persoon!
krijg gewoon tranen in mijn ogen als ik het lees,
gelukkig heb je je kleine mannetje nog even kunnen vasthouden en er naar kunnen kijken!
Wens je heel veel succes verder! Hoop dat er voor jou ook een nieuw wondertje zal komen als jullie daar weer klaar voor zijn!

Liefs

Lieve Komal,

wat dapper van je om ons nog te laten weten hoe het geweest is. Ik heb veel aan je gedacht. Ik hoop dat je in de loop van de tijd alles een plekje kunt geven. Dit kleintje zal altijd een plekje in je hart blijven houden!

Veel liefs Silvia

Lieve Komal,

Wat fijn dat je je prachtige mannetje zolang als je wilde mocht vasthouden! Wat ben jij één dappere vrouw!

Ik kan me goed voorstellen, het lege gevoel. Wat moet dat schrijnend en confronterend zijn. Een lege buik, maar ook één leeg wiegje.
Meid, heel veel sterkte voor jou en je gezin. Ik hoop dat ook je oudste zoon dit verdriet een plaatsje kan geven.

Ik vind het heel mooi dat je één plekje in huis hebt gemaakt en één voetafdrukje, wat kostbaar. Koester alle herinneringen en ik blijf aan je denken.

Dikke knuffel,

Meid, wat fijn om te lezen dat de bevalling voorspoedig is gelopen..
Vind het hartstikke dapper van je dat je hier je verhaal schrijft en natuurlijk kun je hier altijd alles kwijt. Er wordt door mij en weet zeker dat het ook voor de rest geldt heel veel aan je gedacht!

Wat mooi dat jullie een plekje in de kamer hebben gemaakt, zo hebben jullie hem toch in de buurt en is er ook een speciaal plekje voor hem..

Meid wil jullie heel veel sterkte wensen nu en voor de komende tijd..

heel veel liefs trientje

Terug
Bovenaan