Rusten jullie nog?

Ohhh nou zo te lezen ben ik dus toch nog echt een van de weinigen die af en toe nog wel eens rust. Niet elke dag, want daar kom ik echt niet aan toe, maar als ik soms geluk heb dat Yordi en Quinn allebei slapen dan ga ik ook nog even liggen. Ben soms ook echt me rust nog wel even nodig. Sommige dagen zijn zo vreselijk hectisch dat ik dan echt even moet bijtanken.

Ohhh nou zo te lezen ben ik dus toch nog echt een van de weinigen die af en toe nog wel eens rust. Niet elke dag, want daar kom ik echt niet aan toe, maar als ik soms geluk heb dat Yordi en Quinn allebei slapen dan ga ik ook nog even liggen. Ben soms ook echt me rust nog wel even nodig. Sommige dagen zijn zo vreselijk hectisch dat ik dan echt even moet bijtanken.

Ik heb misschien 3 keer tussen de middag op bed gelegen in mijn kraamweek, thats it. En hoewel ik het misschien wel zou willen gun ik mezelf de tijd er niet voor. Ik loop dan alleen maar te bedenken wat ik allemaal nog moet doen, schiet niet op dus ;)

hier ook niet echt de tijd om te rusten, en als de kids toevallig allebei slapen ga ik ook liever ff achter pc zitten ofzo omdat ik toch niet in slaap kom en idd wat nicole zegt liggen bedenken wat te doen...
Meestal ga ik savonds lekker vroeg in bed liggen en mn man met de kleine aan de slag als ie moet eten... wel ff ongezellig maar ja moet toch ergens mn slaapje hebben.....

hier ook niet echt de tijd om te rusten, en als de kids toevallig allebei slapen ga ik ook liever ff achter pc zitten ofzo omdat ik toch niet in slaap kom en idd wat nicole zegt liggen bedenken wat te doen...
Meestal ga ik savonds lekker vroeg in bed liggen en mn man met de kleine aan de slag als ie moet eten... wel ff ongezellig maar ja moet toch ergens mn slaapje hebben.....

Ik zou soms heel graag even willen liggen, maar met drie kinderen is het bijna onmogelijk. De oudste gaat al naar school, en komt tussen de middag eten, de middelste slaapt soms en soms niet tussen de middag, en Joost heeft nog helemaal geen schema. Er is er dus altijd wel eentje wakker. Ach, tijdens het voeden neem ik mijn rust, duurt toch zon half uur, en dan ga ik lekker zitten.

Wel laat ik kraamvisite nog steeds niet komen tussen 12 en 3. Maar dat is meer omdat mijn dochtertje soms nog tussen de middag slaapt. En ik dan idd wat klusjes kan gaan doen.

Terug
Bovenaan